کدام معلمان رتبه بندی نشده اند؟

کدام معلمان رتبه بندی نشده اند؟

وی در خصوص پرداخت حق التدریس معلمان نیز گفت: نبود زیرساخت های مالی و تفاوت های آماری با برنامه و سازمان بودجه از دلایل تاخیر در پرداخت حق التدریس معلمان است که خوشبختانه در حال حاضر بخشی از آن تامین شده است. «به همین دلیل است.

نوری در خصوص نحوه توزیع نیروها قبل از سال 92 افزود: بر اساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با سازمان برنامه، بودجه، اداری و استخدامی کشور دستور کار برای 36 هزار معلم برای آموزش، خدمات و تردد صادر شده است. و احکام سایر معلمان غیر رسمی که استخدام نمی شوند باید از مهر 1401 تدریس کنند.

آزمون انتخاب قرارداد
وی از برگزاری آزمون داخلی کار برای 59 هزار معلم استخدامی خبر داد که احکام استخدامی آنها منع قانونی ندارد اما شماره پرسنل ندارند و افزود: این آزمون فروردین ماه سال آینده برگزار و تکلیف این معلمان مشخص می شود. .

وزیر آموزش و پرورش گفت: مربیان نهضت سوادآموزی که در آزمون خردادماه امسال پذیرفته نشدند; آنها می توانند برای استخدام در آزمون شرکت کنند و در سال آینده برای 40000 معلم غیر رسمی که قبل از سال 92 با آموزش و پرورش کار کرده اند جذب خواهند شد. مشخص خواهد شد.

نوری خاطرنشان کرد: سال آینده 25 هزار معلم از طریق آزمون سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند که پس از یک دوره 4 ساله در آموزش و پرورش استخدام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید