کدام گوشی شیائومی را بخرم؟


ساعت: 02:29
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896131

گوشی های شیائومی با توجه به قیمت نسبتا پایین و امکانات بسیار خوب در مقایسه با سایر شرکت ها از جمله گوشی های هوشمندی هستند که در سال های اخیر توانسته اند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیائومی یک برند چینی است که گرد و غبار زیادی در بازار جهانی تلفن همراه به پا کرده است. ممکن است همان برند در روزهای اول طرفداران زیادی نداشته باشد. اما امروزه برند شیائومی به لطف کیفیت عالی و قیمت رقابتی خود به یکی از محبوب ترین برندهای موبایل در بازار ایران تبدیل شده است. این برند برای هر سلیقه، هر نیاز و البته هر بودجه ای یک گوشی موبایل خاص تولید کرده است. اگر قصد خرید گوشی موبایل شیائومی را دارید، ممکن است در خرید بین تمامی گوشی های هوشمند شیائومی دچار سردرگمی شوید و تنوع بسیار زیاد این برند قطعا شما را سردرگم خواهد کرد. برای تصمیم گیری راحت تر و بهتر در این مقاله با ما همراه باشید. امروز به شما نشان خواهیم داد که کدام گوشی شیائومی برای شما مناسب است؟ به این ترتیب تعداد گزینه های شما به حداقل می رسد. بنابراین می توانید سریع، بهتر و آسان تر تصمیم بگیرید.

گوشی های شیائومی با توجه به قیمت نسبتا پایین و امکانات بسیار خوب در مقایسه با سایر شرکت ها از جمله گوشی های هوشمندی هستند که در سال های اخیر توانسته اند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. دلیل این امر روشن است. همه دوست دارند بهترین امکانات رفاهی را با کمترین قیمت داشته باشند و گوشی های شیائومی این فرصت را در اختیار گروه زیادی از مردم قرار داده اند. خرید گوشی شیائومی در بیشتر موارد یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود. به خصوص در شرایطی که نمی توانید برای داشتن گوشی های رده بالا پول زیادی خرج کنید.

گوشی شیائومی پوکو C31

اگر از طرفداران برند شیائومی هستید، حتما می دانید که سری پوکو یکی از معروف ترین سری های این برند موبایل است. این سری مدل های مختلفی دارد. گوشی شیائومی پوکو C31 یکی از ارزان ترین مدل های سری پوکو به حساب می آید. این تلفن همراه یک گوشی ساده و در عین حال کاربردی است. در این گوشی از فناوری ساده استفاده شده و برای کسانی که به طور خاص از گوشی استفاده نمی کنند بهترین گزینه خواهد بود. در گوشی شیائومی پوکو C31 از دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی است که برای کارهای روزمره و غیررسمی مناسب است. همچنین باید بدانید که شیائومی پوکو C31 در دو مدل رم 3 و رم 4 با 32 و 64 گیگابایت حافظه عرضه می شود. با توجه به اینکه تفاوت قیمت این دو مدل اصلا قابل توجه نیست، بهتر است مدل رم 4 را با 64 گیگابایت حافظه تهیه کنید.

مدل موبایل شیائومیردمی 10

در این قسمت از گوشی های موبایل شیائومی استفاده خواهیم کرد ردمی 10 برای معرفی شما این گوشی نسبت به مدل قبلی که به شما معرفی کردیم بسیار بهتر است. البته ظرفیت باتری، اندازه صفحه نمایش و رم مشابه مدل قبلی است. اما در مدل موبایل شیائومی ردمی 10 شما می توانید از دوربین چهارگانه با کیفیت 50 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل بهره مند شوید. این گوشی در مدل 128 گیگابایتی عرضه شده و حافظه کافی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مدل موبایل شیائومی ردمی 10 دارای پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو است G88 سرعت خیلی خوبی داره این گوشی از تکنولوژی است NFC پشتیبانی می کند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G از نظر عملکرد بسیار شبیه مدل 10 است که در قسمت قبل در مورد آن صحبت کردیم. اما در واقع یک نسخه بهبود یافته با ابعاد بزرگتر است. این گوشی به پردازنده 8 هسته ای مدیاتک مجهز شده است سایز 700 5G و سپس اینترنت پرسرعت نسل پنجم را به خوبی پشتیبانی می کند. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G دارای دوربین سه گانه 48+8+2 مگاپیکسلی. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G دارای 8 گیگابایت رم و با ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی، نیازی به شارژ در تمام طول روز نخواهد داشت. این گوشی برای کسانی که به سرعت گوشی علاقه دارند و در عین حال به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب هستند، یک گوشی میان رده عالی محسوب می شود. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G این گوشی یکی از بهترین و پرفروش ترین گوشی های میان رده شیائومی است.

گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G


6e20be38 7431 45e3 ac66 b94a5ff9725a خبر خاکستری

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، سری پوکو یکی از معروف ترین و پرفروش ترین سری های شیائومی است. این سری مدل های زیادی دارد. در این بین پوکو ایکس 3 طرفداران زیادی داشت و فروش بسیار خوبی داشت. این مدل دارای سری های مختلف می باشد. در این قسمت به معرفی گوشی موبایل شیائومی می پردازیم Poco X3 GT 5G ما پرداخت می کنیم این گوشی با پردازنده 8 هسته ای مدیاتک سایز 1100 5G در بازار است. سپس از اینترنت پرسرعت نسل 5 پشتیبانی می کند. این گوشی جذاب و محبوب دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش 120 هرتز است. از این رو بهترین گزینه برای گیمرها محسوب می شود. در ضمن گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G با دوربین 2+8+64 در بازار موجود است. بنابراین می توانید روی کیفیت تصویر آن حساب کنید. گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G این گوشی یکی از بهترین و پرفروش ترین گوشی های میان رده شیائومی است.

مدل موبایل شیائومی Poco F3 5G

خب حالا که از سری محبوب و پرطرفدار پوکو صحبت می کنیم، بهتر است سراغ گوشی موبایل مدل شیائومی برویم. Poco F3 5G همچنین اشاره کنید این گوشی در کنار سری X3 یکی از پرفروش ترین مدل های شیائومی است. این در واقع یک گوشی موبایل شیائومی است Poco F3 5G این یک رقیب سرسخت Poco X3 است. این گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قلب تپنده اسنپدراگون 870 5G است. تراشه اسنپدراگون یکی از معروف ترین تراشه ها است. بنابراین، کسانی که به دنبال سرعت عالی با قیمت مناسب هستند، تلفن همراه شیائومی Poco F3 5G آنها انتخاب می کنند این گوشی دارای دوربین 5+8+48 مگاپیکسلی با کیفیت قابل قبول است.

مدل موبایل شیائومی 11T

تقریبا از گوشی موبایل شیائومی مدل 11 تیدر حال ورود به بهترین مدل گوشی های شیائومی هستیم. در ابتدای مطلب به گوشی های مقرون به صرفه با قیمت های مناسب پرداختیم. سپس چند مدل میان رده با قیمت مناسب و کیفیت مناسب را معرفی کردیم. اکنون زمان آن رسیده که گوشی هایی با قیمت مناسب و عملکرد عالی داشته باشیم. مدل موبایل شیائومی 11T 5G با استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی کیفیت تصویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین با استفاده از 8 رم، 256 حافظه داخلی، پردازنده 8 هسته ای و چیپست مدیاتک سایز 1200 5G، سرعت عملکرد بی نظیری را به کاربران ارائه می دهد. مدل طراح گوشی موبایل شیائومی 11T 5G او بسیار زیبا و شیک است و طرفداران زیادی دارد.

گوشی موبایل شیائومی Mi 11i

گوشی موبایل شیائومی Mi 11i این یکی از دیگر مدل های بسیار محبوب و تا حدودی پرچمدار شیائومی است. گوشی موبایل شیائومی Mi 11i – 5G همراه با تراشه معروف اسنپدراگون 888 راه اندازی شد.اگر اهل دنیای موبایل هستید حتما می دانید که این تراشه یکی از بهترین ها به حساب می آید. در این گوشی به کمک تراشه اسنپدراگون و رم 8 کاربران سرعت کار بسیار خوبی کسب می کنند. همچنین با کمک دوربین 108 مگاپیکسلی می توانید از کیفیت تصویر عالی گوشی موبایل شیائومی لذت ببرید. Mi 11i – 5G مزیت – فایده – سود – منفعت

مدل موبایل شیائومی 11T Pro


505f8942 458c 40c2 acb7 131eefabc649 خبر خاکستری

شیائومی 11 تی پرو را غول آخرین مرحله از گوشی های شیائومی می دانند! این گوشی دارای بهترین پردازنده 8 هسته ای، چیپست اسنپدراگون 888، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی است. به این ترتیب می توانید سخت ترین بازی های جهان را روی گوشی موبایل شیائومی انجام دهید 11T Pro باز کردن یک حساب کاربری. این گوشی دوربین 108 مگاپیکسلی دارد و کیفیت تصویر بی نظیری دارد. این گوشی را در حال حاضر می توان بهترین گوشی شیائومی دانست و البته گران ترین گوشی این برند نیز به حساب می آید.

گوشی شیائومی 11تی Pro به نظر شبیه سایر گوشی های سری Mi 11 است، اما تفاوت هایی بین این گوشی ها وجود دارد. در گوشی، یک صفحه نمایش بزرگ بدون حاشیه خواهید دید که توسط لایه ای از گوریلا گلس وکتوس محافظت می شود. ماژول دوربین را در قاب پشتی گوشی می بینید که البته توجه زیادی را به خود جلب می کند. قاب پشتی این گوشی کمی خمیده است تا در دست گرفتن گوشی راحت تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید