کرج میزبان نمایشگاه نقاشی «من هنرمندم»/ حراج آثار تجسمی کودکان و نوجوانان

ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804799

مدیر روابط عمومی گالری مهزاد استان البرز:

مستانه فاطمی گفت: نمایشگاه و حراج نقاشی کودکان 4 تا 13 سال با عنوان «من هنرمندم» در گالری مهزاد برپا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از « تیتریک » ; نمایشگاه و حراج نقاشی کودکان 4 تا 13 سال با عنوان «من هنرمندم» در گالری مهزاد برپا می شود.

مدیر روابط عمومی گالری مهزاد به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه «من یک هنرمندم» با همکاری «موسسه والدین و کودکان خلاق و مبتکر البرز» و لیلا گنجی کارشناس نقاشی و مدرس هنرهای زیبا برای کودکان و نوجوانان برپا می شود. شنبه 18 بهمن 92 در گالری مهزاد افتتاح می شود.

مستانه فاطمی ادامه داد: لحظه مهم و قابل توجه این نمایشگاه برگزاری حراج آثار به منظور ایجاد حس استقلال، نگاه جدی به نقاشی و هنر، دیدن کودکان به عنوان اثر در آینده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 70 اثر از 30 هنرمند کودک و نوجوان به نمایش گذاشته می شود.

فاطمی به هدف از برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ایجاد انگیزه و خودباوری برای رشد، تعالی و ایجاد علاقه در بین دانش آموزان جوان و معرفی دانش آموزان به محافل هنری، اساتید و پیشکسوتان این عرصه، سبک ها و تکنیک های هنرمندان دیگر و متضاد ایده ها. .از اهداف این نمایشگاه.

مدیر روابط عمومی گالری با تاکید بر اینکه البرز هنرمندان تجسمی زیادی دارد، گفت: تعداد هنردوستان در این استان زیاد است و با تلاش و مدیریت گالری می توان آینده روشنی را برای آن پیش بینی کرد. بسیاری از آنها بسیار هستند. با توجه به تمام مشکلات پیش رو، هنرمندان تلاش زیادی می کنند تا این نهال تازه کاشته شده شکوفا شود و به ثمر برسد.

وی در خاتمه استقبال مردم از نمایشگاه های هنری در استان را ضعیف دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه تعداد کمی از مردم عادی از نمایشگاه های هنری بازدید و خرید می کنند و دلیل این امر عدم شناخت هنر و هنرمند، عدم آگاهی است. اطلاع رسانی، تبلیغات و از همه مهمتر گرفتاری ها و نگرانی های فراوان مردم است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه 18 بهمن ماه ساعت 17:00 در گالری مهزاد واقع در فلکه اول گوهرداش، بلوار میرزایی پرور، طبقه اول، پلاک 2، پلاک 66 برگزار می شود.

بازدید عموم از این نمایشگاه از 17 تا 20 دی ماه از ساعت 16 الی 20 و در روز حراج آثار روز پنجشنبه 21 بهمن 1400 از ساعت 17 الی 20 برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید