کرمانشاهی 8 بار به مرحله کشوری جشنواره ابوذر راه یافت

ساعت: 17:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804553

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه اعلام کرد؛

محمدهادی صحرایی از راهیابی 8 کرمانشاهی به مرحله کشوری جشنواره ابوذر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی صحرایی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: 604 اثر در استان کرمانشاه که شرایط اولیه شرکت در جشنواره ابوذر را داشتند در دبیرخانه استانی جشنواره پذیرفته و به داوران ارائه شدند. اگرچه تعداد آثار ارسالی بیش از این تعداد است، اما بر اساس شرایط اولیه، آثار ارسالی باید دارای کمترین ویژگی باشند.

وی گفت: متأسفانه در برخی مناطق بهترین افراد را نداشتیم. وی افزود: در مجموع 8 نفر که مقام اول را کسب کردند به مرحله کشوری جشنواره ابودر راه یافتند و از صاحبان آثار ویژه تجلیل و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: اختتامیه جشنواره ابوذر در سطح استانی، ان‌شاءالله و در صورت تامین سلامت و امنیت انسان در موج ششم کرونا و اومیکرون، ۲۵ روز در سطح استانی برگزار می‌شود. باخمن

صحرایی گفت: امسال تغییراتی در جشنواره ابودر ایجاد کرده ایم به طوری که تعداد داوران را از سه نفر به پنج نفر رساندیم و همچنین سعی کرده ایم به صورت تخصصی تری داوری کنیم.

وی از اضافه شدن بخش هایی به جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: در صورتی که برخی از شرکت کنندگان اول تا ثالث نبودند، اما آثار ارسال شده برای آنها استثنایی و حرفه ای و دارای شرایط ویژه می باشد، به عنوان مثال از موضوعات ذکر شده با عنوان شایسته است. قدردانی ارائه می شود.

صحرایی افزود: علاوه بر این بخش جوایز ویژه ای به جشنواره ابودر اضافه شده است که در آن جوایزی برای افرادی در نظر گرفته می شود که خارج از قالب ها و موضوعات جشنواره شرکت کرده اند و یا در رسانه های رسمی فعالیت نداشته اند و محصول آنها نیز هست. معروف بود”

وی افزود: تعداد کل نفرات برتر، افراد شایسته تقدیر و نفراتی که جایزه ویژه به آنها تعلق می گیرد کمتر از 30 نفر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: آثار برگزیده مرحله استانی برای حضور در مرحله کشوری با حضور مجدد در کشور به تهران اعزام و با سایر استان های کشور مقایسه می شود. امیدواریم اصحاب رسانه استان کرمانشاه بتوانند در این سال سربلند باشند.

صحرایی با بیان اینکه با توجه به توزیع تاج، پیش بینی می شود اختتامیه جشنواره ابودر در اسفندماه در کشور برگزار شود، خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره از سوی دبیر خانه ملی جشنواره ابودر اعلام می شود. . .

وی گفت: برای اینکه جشنواره از روال همیشگی و تکراری خارج شود و برای رسانه ها مزایای فنی داشته باشد، امسال فقط برگزاری مسابقه کافی نیست، بلکه خدای نکرده کارگاه های آموزشی برگزار می شود. جشنواره. “

صحرایی خاطرنشان کرد: در سمینارها به درخواست صاحبان آثار، به نقاط ضعف آثار ارسالی رسیدگی و الگوی صحیح تولید آثار در قالب های مختلف توسط داوران محترم آموزش و یادآوری می شود تا بهتر کار کنند. در سالهای بعد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید