کرمی مشاور رئیس فدراسیون و عضویت در کمیته فنی تکواندو شد


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837583

با حکم رئیس فدراسیون جهانی و المپیکی تکواندو به عضویت کمیته فنی درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی یک دارنده مدال برنز المپیک و دو دارنده مدال طلای جهان را به عنوان مشاور و عضو کمیته فنی خود منصوب کرد.

در حکم رئیس فدراسیون تکواندو خطاب به یوسف کرمی آمده است: با توجه به دانش و توانمندی جنابعالی به عنوان مشاور و عضویت در کمیته فنی فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمام توان و هماهنگی کامل با سایر ارکان و مجموعه فدراسیون بتوانید وظایف محوله را انجام دهید.

یوسف کرمی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی و لیسانس جامعه شناسی ورزشی است. او در طول 15 سال حضور خود در تیم ملی، یک مدال برنز در المپیک 2004 آتن، دو مدال طلا در بازی‌های آسیایی، طلای نوجوانان جهان، دو مدال طلا و دو برنز در مسابقات جهانی، دو طلا و دو نقره کسب کرد. مدال های جام جهانی، یک مدال طلا و دو مدال نقره جام جهانی. وی یک مدال طلا و دو نقره از مسابقات قهرمانی آسیا و بیش از 30 مدال از مسابقات بین المللی مختلف کسب کرد.

فدراسیون تکواندو برای بهره مندی از ظرفیت عظیم تجربی، فنی و علمی بزرگان این رشته، کمیته فنی را در سه بخش اصلی کیورگی و پومسه با اعضای مختلف تشکیل داده تا به کار و رفع مشکلات این رشته بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید