کره کمیاب شد، گوشت گران شد

224424 852 خبر خاکستری

روز جدید : بررسی وضعیت بازار کالاهای اساسی در هفته سوم اردیبهشت ماه 1401 حاکی از کمبود جدی روغن نباتی در فروشگاه ها است در حالی که وضعیت بازار شکر مناسب نیست.

بررسی وضعیت بازار کالاهای اساسی در هفته سوم اردیبهشت ماه 1401 حاکی از کمبود جدی روغن نباتی در فروشگاه ها بود در حالی که وضعیت بازار شکر مناسب نیست. بررسی میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که قیمت ماکارونی که طی روزهای اخیر افزایش یافته، در مغازه های سطح شهر تغییری نکرده است و هر بسته ۷۰۰ گرمی ماکارونی ۸۵۰۰ تن به فروش می رسد.

البته عرضه پاستا نیز به شدت کاهش یافته و در همه فروشگاه ها یافت نمی شود، علاوه بر این، محصولات برندهای معروف کاملا کمیاب بوده و برندهای مختلفی در بازار موجود است. در همین رابطه سیدمحمدرضا مرتضوی، رئیس انجمن تولیدکنندگان آرد روز گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وقفه ای در تولید ماکارونی وجود نداشت، گفت: اگر به دلیل تغییر قیمت ها و آماده سازی بسته بندی های جدید، کمبودی در بازار وجود داشت. ” بودند.

و در زمینه روغن این محصول تقریبا کمیاب است و در برخی فروشگاه ها فقط روغن ذرت موجود است تقریبا صفر است. همچنین قیمت گوشت گاو نیز نسبت به هفته گذشته ۱۸ هزار تن افزایش داشته است.

بر این اساس، عرضه شکر کافی نیست و قیمت این محصول در نقاط مختلف شهر و در فروشگاه های مختلف متفاوت است. قیمت هر عدد شانه تخم مرغ 47000 تن است که 4000 تن بیشتر از قیمت مصوب است.

دیدگاهتان را بنویسید