کریستیانو رونالدو تبدیل به یک افسانه شده است

کریستیانو رونالدو تبدیل به یک افسانه شده است

شاید اگر کریستیانو رونالدو در فصل تابستان به منچستریونایتد نمی رفت، بارها شاهد اخراج اوله گونار سولشر از این تیم بودیم. در هفته های اخیر هر جا که کار “شیاطین سرخ” مساوی باشد شاهد گلزنی کریستیانو رونالدو و نجات سولشر بوده ایم و این اتفاق شب گذشته برابر آتالانتا نیز تکرار شد. نماینده ایتالیا دو بار از یونایتد پیش بود و تا آخرین ثانیه های مسابقه برای دومین بار تیم برتر بود اما در نهایت کریستیانو رونالدو با ضربه راست خود در گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند.

کریستیانو رونالدو تاکنون 126 گل در تمامی رقابت ها و البته در 303 بازی برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است. نکته جالب اینکه اوله گونار سولشر سرمربی فعلی شیاطین سرخ در 366 بازی به این گلزن رسید و در واقع رونالدو شب گذشته آمار گل های خود را به تساوی رساند.

کریستیانو رونالدو پس از گلزنی رود فن نیستلروی در 9 بازی متوالی در آوریل 2003، اولین بازیکنی شد که در چهار بازی متوالی لیگ قهرمانان اروپا برای منچستریونایتد گلزنی کرد. البته ستاره پرتغالی با این نگرش کار دشواری برای رسیدن به رکورد فن نیستلروی دارد. . کریستیانو رونالدو با 36 سال و 270 روز، مسن ترین بازیکن منچستریونایتد در رقابت های اروپایی نیز شد و حداقل دو گل در یک مسابقه به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید