کریمی: از شکست مقابل آمریکا احساس بدی داریم/ عزت اللهی: از هوادارانمان عذرخواهی می کنیم


ساعت: 01:36
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914617

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف از جام جهانی اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر; فوتبالیست های تیم ملی فوتبال کشورمان پس از باخت یک بر صفر مقابل تیم ملی آمریکا و کنار رفتن از مرحله گروهی جام جهانی 2022، در مورد شرایط بازی و عدم ادامه مرحله یک هشتم نهایی اظهار نظر کردند.


عزت اللهی: از هوادارانمان عذرخواهی می کنیم

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: هواداران مثل همیشه از ما حمایت کردند و از آنها عذرخواهی می کنیم. نتوانستیم به مرحله یک هشتم نهایی برویم و شانس خود را از دست دادیم. فوتبال تمام شد اما زندگی ادامه دارد و درس خوبی برای ما بود. امیدوارم مردم ما را ببخشند. فقط میتونم بگم متاسفم


کریمی: فرصت خوبی را از دست دادیم

علی کریمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از این باخت حس بدی داریم. چون شانس ادامه در مرحله بعد را از دست دادیم و بدشانسی آوردیم. از فرصت ها استفاده نکردیم. فکر می کنم در آخرین لحظه فرصت گلزنی داشتیم که از آن استفاده نکردیم. داور در این صحنه می توانست تصمیم بهتری بگیرد. تصمیم داور باعث شد این فرصت گلزنی را از دست بدهیم. با این حال، به آمریکا تبریک می گویم. ما نباید به گذشته نگاه کنیم بلکه باید روی آینده تمرکز کنیم تا بتوانیم این شکست را جبران کنیم و مردم را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید