کری استقلالی: پرسپولیس و سپاهان پشت سر آبی ها هستند

کری استقلالی: پرسپولیس و سپاهان پشت سر آبی ها هستند

هاشم حیدری درباره شرایط استقلال در فصل جدید لیگ برتر گفت: استقلال بازیکنان خوبی آورده و باید بگویم که در تمام خطوط این تیم شرایط بسیار خوبی دارد. شنیدم انتقال محمد محبی به استقلال کامل شده است. اگر محبی آبی پوش شود، شاگردان ساپینتو یکی از کامل ترین تیم های این فصل خواهند بود.

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد مهاجمان و حتی بال های استقلال، باید دید تفکرات سرمربی پرتغالی در این فصل چگونه عملی می شود. اگرچه نگه داشتن مهاجمان در شرایط بسیار خوب کمی سخت است، اما اگر سرمربی یک راهنما داشته باشد، می تواند در طول فصل از نقاط قوت تهاجمی خود به خوبی استفاده کند.

حیدری ادامه داد: ساپینتو نشان داده که در تمرینات انگیزه بالایی دارد اما باید چهار هفته به او فرصت داده شود تا به فوتبال ایران معرفی شود. نباید در هفته اول ترکیب او را آنالیز کرد و باید مثل استراماچونی به او زمان داد.

مهاجم سابق آبی ها خاطرنشان کرد: استقلال صددرصد مدعی اول قهرمانی است هرچند پرسپولیس و سپاهان هم پشتوانه خوبی داشتند و مدعی هستند اما استقلال شخصیت قهرمانی دارد و فصل گذشته با اقتدار و بدون بازنده قهرمان شد. . شاید در فصل جدید کمی فشار به تیم وارد شود اما به خاطر مهره هایی که در خط حمله به دست آورد، این تیم تقویت شد و حالا خط دفاعی قوی و خط حمله بسیار خوبی دارد. بنابراین فکر می کنم استقلال در این فصل قهرمان شود و پرسپولیس و سپاهان در رده بندی بعدی قرار بگیرند.

حیدری در پایان به شرایط تیم ملی امید کشورمان اشاره کرد و گفت: تفکراتی که در فدراسیون فوتبال حاکم است باعث می شود تا صد سال آینده تیم ملی امید به المپیک برسد. باید قانونی وضع کنند که همه از آن پیروی کنند. آیا باشگاه های کشور فوتبالیست آینده دار دیگری ندارند؟ آیا واقعا نمی توانیم چنین برنامه هایی داشته باشیم؟ وقتی کسی حمایت نمی کند، همه از تیم ملی غافل می شوند، نتیجه آن عدم موفقیت در سال های اخیر است.

دیدگاهتان را بنویسید