کری خواننده پاپ پرسپولیسی استقلالی ها

کری خواننده پاپ پرسپولیسی استقلالی ها

آصف آریا یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ این روزها در کشور است و نسل جوان علاقه زیادی به آثار او دارند.

آصف به فوتبال علاقه زیادی دارد و اخبار فوتبال را از نزدیک دنبال می کند. آریا از حمایت از تیم محبوبش هراسی ندارد و می گوید عاشق پرسپولیس است. گفت وگویی فوتبالی با این خواننده ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

آصف پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟

من با افتخار پرسپولیسی هستم و از کودکی عاشق این تیم بودم. تقریبا تمام بازی های پرسپولیس را دنبال می کنم و تحت هر شرایطی از پرسپولیس حمایت می کنم.

از بین تیم های خارجی طرفدار کدام تیم هستید؟

من واقعا رئال مادرید را دوست دارم و طرفدار بهترین تیم باشگاهی اروپا هستم.

بازیکنان مورد علاقه شما چه کسانی هستند؟

از بازیکنان ایرانی علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی، کریم باقری و سیدجلال حسینی را دوست دارم. در بین خارجی ها دیوید بکام، بوفون، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و پیرلو را دوست دارم و همیشه آنها را دنبال کرده ام.

به نظر شما کدام تیم امسال قهرمان ایران می شود؟

به جز عشقی که به پرسپولیس دارم، با دانستن اینکه پرسپولیس مهاجم جدیدی نگرفته، باز هم این تیم را شانس اول قهرمانی می دانم.

چرا که شرایط در فوتبال ایران متفاوت است و تیم هایی مانند استقلال، سپاهان و تراکتور به دلیل جذب مربی خارجی جدید و عدم آشنایی با لیگ و بازیکنان ایرانی شانس زیادی برای قهرمانی ندارند.

جام جهانی هم در راه است. نظرت در مورد حضور تیم ملی و شرایط فعلی چیست؟

با توجه به اتفاقات پیش آمده و حواشی پیش آمده، برخلاف دوره های قبل، سطح توقع از تیم ملی کاهش یافته و این می تواند برگ برنده ما در جام جهانی باشد. در عین حال من خیلی خوشبین هستم و به تک تک بچه های تیم ملی ایمان دارم و از خداوند برای آنها آرزوی بهترین ها را دارم.

به نظر شما تیم ملی می تواند از گروه خود صعود کند؟

به نظر من ایران می تواند پدیده جام جهانی امسال باشد و در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. شک ندارم که بچه ها می درخشند و بهترین بازی ها را به نمایش می گذارند.

به نظر شما آواز خواندن سخت تر است یا فوتبال بازی کردن؟

به نظر من این سوال نمی تواند سوال خیلی درستی باشد. چون هر رشته ای مشکلات خودش را دارد. اما تنها چیزی که می دانم این است که در هر کجای دنیا، هر رشته ای که به شهرت و درآمد بالا ختم شود، موانع و مشکلات انسانی و غیر انسانی زیادی بر سر راه افراد آن رشته وجود دارد و باید سخت تلاش کنند تا رسیدن به قله موفقیت در عین حال باید دانست که در نهایت هر آنچه هست از چشم خدا و لطف و محبت مردم است.

اگر خواننده نمی شدی دوست داشتی فوتبالیست شوی؟

من فوتبالیست نیستم اما علاقه زیادی به مربیگری فوتبال دارم و این یکی از مواردی بود که اگر هنرمند نمی شدم شاید توانایی هایم را در آن رشته محک می زدم. با این حال اگر صد بار به دنیا بیایم باز هم همان راه را می روم چون معتقدم هنر فوق العاده شگفت انگیز است و اگر بخواهم در یک کلمه تعریفش کنم می توانم بگویم هنر خود زندگی است.

دیدگاهتان را بنویسید