کری پرسپولیسی است: استقلال نه حریف یحیی است و نه سپاهان

کری پرسپولیسی است: استقلال نه حریف یحیی است و نه سپاهان

پرسپولیس در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر باید در حساس ترین بازی هفته به مصاف شاگردان جواد نکونام در اهواز برود. جمشید شاه محمدی مهاجم سابق پرسپولیس به خبروشی می گوید: نیمه دوم دیدار مقابل ذوب آخان اصفهان را شاگردان یحیی گل محمدی انجام دادند. البته پرسپولیس در این فصل مثل قهرمان بازی می کند و کیفیت بسیار بالایی از خود نشان می دهد در حالی که بازی را تقریبا بدون مهاجم و با 6 هافبک شروع می کند.

وی ادامه می دهد: شیخ دیابات پس از هفته ها به میدان آمد و مقابل ذوب آچان به میدان رفت. این بازیکن موقعیت های خوبی به دست آورد اما آنطور که باید قدر آنها را ندانست. فکر می کنم اگر همین پست به عیسی آل کثیر داده شود، او می تواند برگ برنده پرسپولیس باشد.

شاه محمدی درباره وضعیت عیسی آل کثیر خاطرنشان کرد: من هم قبول دارم که عیسی به دلیل پارگی رباط صلیبی نتوانسته تمرین چندان خوبی انجام دهد و هنوز با آمادگی ایده آل گذشته فاصله دارد، اما باید آماده بازی باشد. توسط بازی او می تواند 10، 15 یا 20 دقیقه بازی کند و با بازی به اوج قبلی خود برسد. آل کثیر مهاجم باکیفیت و متعصبی است و فراموش نمی کنم که در لیگ قهرمانان آسیا با انگشت پا شکسته برای پرسپولیس بازی کرد و گل زد.

مهاجم سال های اخیر پرسپولیس درباره خرید مهاجم برزیلی نیز اظهار کرد: راستش را بخواهید خیلی خوشبین نیستم که بتوانیم یک مهاجم خارجی باکیفیت بخریم. بازیکن برزیلی که از لیگ ژاپن اخراج شد حتما مصدوم یا افسرده بوده است. ژاپنی ها به راحتی از دست یک مهاجم گلزن نمی افتند. یورگن لوکادیا استثنا بود، نمی دانم چرا حاضر شد در ایران بازی کند و دیدیم چطور شد. فکر می کنم با این بودجه و ارز و دلار گران، باشگاه های ما نمی توانند بازیکنان خارجی باکیفیت بخرند و بهتر است به استعدادهای بومی توجه شود. پرسپولیس اکنون آل کثیر و حتی مهدی عبدی را در اختیار دارد که در گذشته نشان داده اند که می توان به آنها اعتماد کرد.

وی به بازی حساس با فولاد خوزستان نیز اشاره می کند: در اینکه فولاد خوزستان تیم قدرتمند و با انگیزه ای است شکی نیست اما این پرسپولیس به راحتی تسلیم نمی شود. پرسپولیس یحیی گل محمدی با برد بیگانه نیست و آن باخت مقابل تراکتور فقط یک تصادف بود و فکر نمی کنم دیگر تکرار شود. امیدواریم بچه های پرسپولیس با تمرکز بالا و بازی هوشمندانه بتوانند با دست پر و سه امتیازی از اهواز به تهران برگردند.

شاه محمدی در پایان می گوید: لازم می دانم یک نکته را بگویم که به نظر من نه استقلال و نه سپاهان و نه هیچ تیم دیگری حریف پرسپولیس در فصل جاری نیستند. پرسپولیس با این بازی روان و تاکتیکی می تواند قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد و حتی معتقدم پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید