کسانی که از ریاست استقلال انتقاد می کنند باید سکوت کنند

کسانی که از ریاست استقلال انتقاد می کنند باید سکوت کنند

ستار همدانی با اشاره به حساسیت شرایط استقلال در لیگ برتر گفت: 6 بازی تا پایان فصل داریم که همه آنها به عنوان فینال حساس است. در بین این بازی ها بازی با سپاهان در اصفهان نقش تعیین کننده ای دارد. استقلال با امتیازهای مختلف در صدر جدول قرار دارد و با بهترین خط دفاع و حمله به روند قدرتمند خود ادامه می دهد.

وی درباره تیم سپاهان در رقابت های پیشرو گفت: این تیم همیشه در آسیا عالی بوده و یکی از بهترین باشگاه های ایران و آسیا محسوب می شود، اما امسال از نظر روحی و جسمی بدون نتیجه در آسیا بسیار خسته به نظر می رسد. البته این مشکلات دلیل باخت بی چون و چرای سپاهان نیست و نمی توان نتیجه بازی را به راحتی پیش بینی کرد چرا که سپاهان جمعیت زیادی دارد و خستگی از تعداد نفرات زیاد کمتر است.

همدانی در پاسخ به منتقدان جایگاه استقلال در رده بندی گفت: اجازه بدهید وارد این مسائل نشوم و فقط یک نکته را بگویم. کسانی که ریاست استقلال را حق او نمی دانند و مدعی هستند حمایت کمیته داوران و رای کمیته انضباطی منجر به هدایت این تیم می شود باید در تمام فصل استقلال را تماشا کنند تا ببینند راهی جز سکوت نیست. مقابل پیشرفت بی سابقه استقلال. وجود ندارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص جدایی فرزاد مجیدی از این تیم گفت: استقلال همیشه تیمی پرافتخار بوده و هست و افراد و ستاره های بزرگی در این تیم آمدند و رفتند. در تمام این سال ها هیچ وقت به فرد خاصی حتی اگر مربی تیم باشد تکیه نکرده ایم.

وی درباره وضعیت تیم ملی در جام جهانی نیز گفت: گروه بدی نداریم اما از این به بعد نمی توانیم پیش بینی دقیقی داشته باشیم. باید به جام نزدیکتر شویم و بازی های مقدماتی را تماشا کنیم تا بتوانیم نتیجه را پیش بینی کنیم. بازی های تدارکاتی برای تعیین نتیجه بسیار مهم هستند و تاثیر مستقیمی روی نتیجه دارند. سرمربی باید بهترین شرایط را تعیین کند و فدراسیون تمام تلاش خود را برای اجرای آنها انجام دهد. البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که به دلیل تحریم ها شرایط خاصی داریم و باید از هر چیزی که دریافت می کنیم بهترین استفاده را ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید