کسب رتبه اول کشوری در پیشرفت پروژه توسعه گلخانه چهارمحال و بختیاری


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897950

هوشنگ طاهری میرقوئید گفت: بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با 228.6 درصد پیشرفت در طرح توسعه گلخانه اعلام شده موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هوشنگ طاهری میرقوئید، مدیر بانک کشاورزی شعب چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: بانک کشاورزی این استان با تحقق 228.6 درصدی پیشرفت برنامه ابلاغی طرح توسعه گلخانه توانست رتبه نخست کشوری را کسب کند.


وی افزود: از ابتدای سال 1401 تا پایان مردادماه 18.6 هکتار گلخانه جدید توسط بانک کشاورزی با پرداخت یک هزار و 545 میلیارد ریال برای ایجاد و توسعه محصولات گلخانه ای در 52 طرح گلخانه ای در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.


مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این میزان تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل و با تحقق 228.6 درصدی پیشرفت طرح توسعه گلخانه ای ابلاغی در پنج ماهه سال 1401، 1317 درصد افزایش داشته است. د.، بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری، رتبه اول کشوری را کسب کرد.


طاهری همچنین به طرح ویژه وصول مطالبات بانک کشاورزی در حمایت از تولید و به منظور تامین منابع مالی و حمایت موثر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی اشاره کرد.


وی بیان کرد: تا پایان مهرماه 1401 بدهکاران بانک کشاورزی می توانند از تسهیلات سرمایه در گردش جدید در بخش کشاورزی و غیرکشاورزی به میزان 80 تا 100 درصد تسهیلات قبلی یا بخشودگی 6 درصد استفاده کنند. از جرایم مالی تا پایان مهر 1401 الزام به نفع.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید