کسب رتبه برتر شورای پژوهشی آموزش و پرورش کرمانشاه در کشور


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916082

سلمان محمدی از کسب رتبه نخست هیئت پژوهشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سلمان محمدی روز سه شنبه در آیین تجلیل از معلمان پژوهشگر استان کرمانشاه با تجلیل از 41 معلم پژوهشگر با بیان اینکه پژوهش و پژوهش جامعه را از جهل رهایی می بخشد، گفت: شاید کارکنان وقت زیادی برای مطالعه نداشته باشند. و با توجه به اینکه یک مدیر همیشه تصمیم می گیرد، باید داده ها و اطلاعات خود را داشته باشد که از این طریق به دست می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای کسب اطلاعات بیشتر همواره نیاز به پژوهش است، افزود: در آموزش و پرورش توجه ویژه ای به حوزه پژوهشی و علمی پژوهشی شده و جلسات شورای پژوهشی برگزار می شود. در بالاترین سطح..

این مسئول گفت: این اداره کل برای اولین بار در تاریخ آموزش و پژوهش شورای پژوهشی استان رتبه اول کشوری را کسب کرد که حاصل تلاش همه همکاران ما در خانواده بزرگ آموزش و پرورش است.

محمدی خاطرنشان کرد: باید بستر مناسبی فراهم شود تا پژوهشگران نتایج تحقیقات خود را در سطح جامعه ببینند و این فرصت باعث دلگرمی آنها شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: انتشار و به کارگیری نتایج پژوهشی در دستور کار قرار دارد که با اجرای آن پژوهش در کتابخانه ها از بین نمی رود و پژوهشگران نیز می توانند نتیجه کار خود را در جامعه ببینند که بسیار است. با ارزش

این مسئول گفت: کار پژوهشی باید در جهت رفع نیازهای جامعه باشد زیرا فرصتی برای رفع مشکلات جامعه است.

در این آیین از 40 پژوهشگر حوزه و یکی از اساتید برتر علوم کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید