کسی پاسخگوی هواداران استقلال باشد

کسی پاسخگوی هواداران استقلال باشد

24 ساعت پس از پیروزی تیم استقلال و جشن اهدای جام به کاپیتان این تیم، شایعه جدایی فرهاد مجیدی از مربیان استقلال به طور جدی در رسانه ملی و سپس در فضای مجازی مطرح شد. .

در این فاصله تعدادی از مدیران باشگاه استقلال از جمله محمد مومنی و حجت کریمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به قرارداد سه ساله فرهاد مجیدی با این باشگاه، جدایی را غیرممکن دانستند و فرهاد مجیدی با این باشگاه قرارداد دارد. استقلال.

همچنین پرویز مظلومی با حضور در برنامه سلام صبح بخیر تایید کرد که فرهاد مجیدی قطعا با استقلال قرارداد دارد و مدیرعامل باشگاه استقلال این قرارداد را به مدت سه سال تمدید کرد تا مجیدی در پایان از استقلال جدا نشود. فصل

اما فرهاد مجیدی با وجود سوال در مورد قراردادش با استقلال در صفحه شخصی خود اعلام کرد که می خواهد تمریناتش را در امارات ادامه دهد و همین کار را هم کرد.

در همین راستا باشگاه استقلال پس از فرصت 24 ساعته درخواستی مجیدی در نهایت با درخواست سرمربی فصل گذشته این تیم مبنی بر رضایت برای هدایت تیم امارات موافقت کرد. اما در این بین پس از انتشار بیانیه رسمی باشگاه استقلال، هیچ یک از مدیران این مجموعه درباره دلیل صدور این رضایت نامه و دلیل موافقت با درخواست فرهاد مجیدی صحبتی نکردند. آنها همچنین به تماس هایی که در 24 ساعت گذشته با آنها شده بود پاسخ ندادند.

سکوت 48 ساعته مدیران باشگاه استقلال در شرایطی که هواداران این تیم در فضای مجازی عاجزانه خواستار پاسخگویی به دلیل رفتن فرهاد مجیدی هستند، نگرانی ها را در مورد آینده استقلال افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید