کشتن داماد و برادرش در شب عروسی / هدیه معشوق عروس ویرانگر

کشتن داماد و برادرش در شب عروسی / هدیه معشوق عروس ویرانگر

شرور وقتی دید که دختر مورد علاقه اش با مرد دیگری ازدواج کرده است، بمبی را در وسیله خانه کار گذاشته و به عروس و داماد داد.

حدود یک هفته پیش انفجاری مهیب در خانه ای در یکی از روستاهای مادیاپراش هندوستان رخ داد که بر اثر آن 2 نفر کشته شدند. یکی از قربانیان همندرا ماراوی جوانی 22 ساله بود که به تازگی با دختری 22 ساله به نام لالیتا ازدواج کرده بود و قربانی دیگر برادر کوچکترش بود که هر دو در آن انفجار جان باختند. هنگامی که پلیس به محل حادثه رسید، مشخص شد که علت انفجار یک بمب دست ساز بوده که در استریوی خانه که به عنوان هدیه شب عروسی به همندرا و همسرش داده شده بود، جاسازی شده بود.

در روز حادثه، همندرا (برادر شوهر جوان) و برادرش استریو را به برق وصل می کنند و به محض روشن شدن آن، انفجاری رخ می دهد و دو برادر را می کشد. اما چه کسی این هدیه را به عروس و داماد داده است؟
مرد هزار چهره

هنگام وقوع انفجار، لالیتا (عروس 22 ساله) در خانه پدر و مادرش بود و به محض اطلاع از ماجرا، راز این جنایت هولناک را فاش کرد. به گفته وی عامل این حادثه سارجو مارکام بوده است. یک مکانیک 33 ساله که قبلاً عاشق لالیتا بود و وقتی متوجه شد که او قصد ازدواج دارد، او را تهدید به لغو ازدواج کرد. تحقیقات نشان داد که سارجو مارکام عاشق لالیتا بوده و مدتی با او رابطه داشته است. او تظاهر به آزادی کرد، اما پس از مدتی، وقتی لالیتا متوجه شد که فریب مرد هزار چهره را خورده و سارجو نه تنها مجرد است، بلکه زن و 2 فرزند دارد، تصمیم به طلاق گرفت. مدتی بعد برای اینکه سارجو برای همیشه از زندگی‌اش خارج شود به یکی از خواستگارانش به نام همندرا بله داد و به این ترتیب با هم ازدواج کردند.
تهدید به مرگ

وقتی سارجو متوجه شد که معشوقش قصد ازدواج دارد، شروع به تهدید کرد. او از لالیتا خواست که از این ازدواج منصرف شود، اما دختر جوان در تصمیم خود بسیار جدی بود. به گفته پلیس، درست یک روز قبل از عروسی لالیتا و همندرا، سارجو مارکهام پیامی برای لالیتا ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: “شما در حال ازدواج هستید، اما مطمئن باشید که هرگز چهره شاد را نخواهید دید.”

بررسی‌های بازرسان پلیس نشان می‌دهد که سارجو زمانی که در یک کارخانه سنگ‌شکن کار می‌کرد، با نحوه ساخت بمب آشنا بود. او برای ساختن بمب به بازار رفته بود و ترقه های مختلف خریده بود. سپس با استفاده از ترقه و سایر مواد شیمیایی شروع به ساخت بمب می کند. جنایتکار پس از ساخت بمب، آن را در یک لوازم خانگی قرار داد و منتظر ماند تا زمان عروسی فرا برسد. در شب عروسی، یکی از دوستانش دکور خانه را که در کاغذ کادو پیچیده بود به مهمانی برد و مخفیانه به اتاقی که هدایای عروسی روی هم چیده شده بود منتقل کرد.

بنابراین، عروس و داماد هرگز متوجه نشدند که چه کسی این بسته را به آنها داده است. عصر همان روز بعد از مراسم عروس و داماد هدایا را به خانه بردند و چند روز بعد که عروس به خانه پدر و مادرش رفت، داماد و برادرش تصمیم گرفتند صدای استریوی خانه را تست کنند، اما به محض اینکه همانطور که او دوشاخه را روشن کرد، پریز برق را گرفتند و یک انفجار مهیب رخ داد. شدت انفجار به حدی بود که سقف خانه فرو ریخت و داماد جوان و برادرش در بیمارستان جان باختند.

پلیس اکنون مارکام را به قتل، اقدام به قتل و سایر جرایم تحت قانون مواد منفجره هند متهم کرده است، علیرغم این واقعیت که متهم اعتراف کرده است که چگونه بمب را ساخته و آن را به عروس و داماد هدیه داده است.

دیدگاهتان را بنویسید