کشتی‌های ایرانی از نیروی دریایی چین و روسیه برای رزمایش امنیت دریایی 2022 استقبال می‌کنند

ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802080

مراسم استقبال از ناوگان چین و روسیه شرکت کننده در رزمایش کمربند امنیتی ترکیبی دریایی ایران، چین و روسیه در سال 2022 برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم استقبال از ناوگان شرکت کننده در رزمایش کمربند امنیتی ترکیبی دریایی 2022 توسط ناوهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

در این مراسم ناوگان چینی شامل ناوشکن ارومچی و کشتی تحویلی تای سو و ناوگان روسیه شامل ناو جنگی واریاگ، ناوشکن آدمیرال تریبوت و سوخت بوریس از شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران استقبال کردند. انقلاب اسلامی و نیروی دریایی ارتش. . و وارد آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران می شود.

گفتنی است در این امر یگان های شناور ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله دنا، جماران، نقدی و تبرزین و موشک های زرهی و زیردریایی شهید ناظری حضور خواهند داشت. ورزش.

پس از مراسم استقبال از نیروی دریایی چین و روسیه، جلسه توجیهی و هماهنگی رزمایش با حضور نمایندگان کشورهای شرکت کننده و وبینار در بندر چابهار برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار دوم مصطفی تاج الدینی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش و سخنگوی رزمایش کمربند امنیتی ترکیبی دریایی 2022 ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان، رزمایش ترکیبی کمربند امنیتی دریایی در سال 2022 را از اهمیت ویژه ای برخوردار کرد. تحولات سیاسی بین دولت ها برای هماهنگی اقدامات، نیروی دریایی سه کشور را به همکاری بیش از پیش برانگیخته است.

کاپیتان ولیچکو فرمانده نیروی دریایی روسیه با تشکر از استقبال خوب جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدوارم با هم رزمایش خوبی را انجام دهیم و به اهدافی که در نظر گرفته ایم دست پیدا کنیم.

پس از پایان مراسم، کاپیتان فرهاد فتاحی، فرمانده نیروی رزمایش ترکیبی کمربند امنیتی دریایی 2022 به تشریح برنامه ها و نهایی شدن این رزمایش پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید