کشتی جام ماتئو پلیکون حسینوند طلا گرفت/ رضایی و بالی در رده بندی


ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877918

حسینوند با شروع مسابقات کشتی، جام متئو پلیکن را به دست آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی کاپ Mateo Pelicon به عنوان سومین دوره مسابقات بین المللی کسب رتبه فدراسیون جهانی کشتی از امروز با برگزاری 7 دوره نخست رقابت های کشتی در شهر رم ایتالیا آغاز می شود.

نتایج رزمندگان کشورمان در روز اول تاکنون به شرح زیر است:

در دسته تا 55 کیلوگرم که با حضور 3 نفر به صورت دوره ای برگزار می شود محمد حسینوند پناهی در مبارزه نخست با نتیجه 11 بر 7 فلورینا تیتا از رومانی را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 مغلوب مکس شد. نوری از آمریکا اما با شکست این کشتی گیر آمریکایی مقابل کشتی گیر رومانیایی، حسینوند به دلیل جمع آوری امتیازات فنی بیشتر مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن منهای 67 کیلوگرم سجاد ایمن طلب در دور نخست مقابل تیگران گالوستین فرانسوی با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با شکست این رزمی کار در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت. محمدجواد رضایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مورتن تورسن از نروژ با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. رضایی در این دیدار به مصاف نیکلاس اولن از سوئد می رود.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست کویوک عثمان از ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. در دور بعد مقابل الکس کاسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر 7 شکست خورد. و با توجه به اینکه این مبارز از رسیدن به مسابقه نهایی بازماند، نوری از مسابقه کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ایگور آلوس دیگو از برزیل را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 1 بر 1 مغلوب نیکلاس چاهلاشویلی از ایتالیا شد. بازی فینال به دیدار مقدماتی رفت. در این دیدار بالی به مصاف الکس زوکه از مجارستان خواهد رفت.

امشب مسابقات و فینال وزنه برداری برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید