کشتی جام یاساردوگ آزادکاران کشورمان حریفان خود را شناختند/ مسابقات از صبح فردا آغاز می شود


ساعت: 21:23
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811257

کشتی گیران آزاد کشورمان حریفان خود را در رقابت های جام یاساردوگو شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم کشیدن وزنه های ده گانه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاساردوغلو ترکیه که رنکینگ اتحادیه جهانی نیز می باشد امشب در استانبول برگزار شد.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 17 نفر حضور دارند، سیدعلی عظیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف بکا بودجیاشویلی از گرجستان می رود.

در وزن 61 کیلوگرم که 20 نفر حضور دارند، سعید انوری و محمد باکر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف هم می روند.

در دسته تا 65 کیلوگرم که 26 نفر شرکت می کنند مرتضی گیاسی و رحمان رحیم پور در دور اول به مصاف هم می روند و برنده این رقابت ها در دور دوم با شمیل ممدوف قهرمان جوانان جهان از روسیه مبارزه می کند.

در وزن 70 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، علی اکبر فضلی پس از استراحت در دور اول دور دوم با جردن الیور از آمریکا و امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور دوم به مصاف کالیسالیان برنده مدال نقره خواهند رفت. ابتدا اروپا از ترکیه خارج می شود.

در وزن 74 کیلوگرم که 18 نفر حضور داشتند، محمدصادق فیروزپور در دور نخست به مصاف عبدالله عبدالکریم از کویت می رود و در صورت عبور از این حریف در دور دوم به مصاف نورکیا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا می رود. قزاقستان .

در وزن 79 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده این نبرد، سیف الدین علیکما از فرانسه و دولت یارگس از قزاقستان می رود.

در وزن 86 کیلوگرم 20 نفره علی منصوری در دور اول به مصاف احمد باتوهان کیش از ترکیه می رود و در صورت پیروزی در دور دوم این حریف به مصاف سندیپ من از هند می رود. معتبی عسگری دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف بیانباسورن اردنی از مغولستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم که 13 شرکت کننده دارد، احمد بذری در دور نخست به مصاف چینی بکوف از قرقیزستان می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم مقابل دیپاک پونی دارنده مدال نقره جهان از هند و شمیل زبیروف قهرمان به پیروزی می رسد. 23 سال است که با آذربایجان می جنگد.

در وزن 97 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، محمد حسین محمدیان در دور نخست با ماگومدسرالرحیم اف از ازبکستان مبارزه می کند. صالح الکیز ترکیه را ترک می کند.

بر اساس برنامه این مسابقات در روز شنبه 7 اسفندماه مسابقات اوزان 97 و 125 کیلوگرم و روز یکشنبه نیز مسابقات اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86 برگزار می شود. و 92 کیلوگرم

لازم به ذکر است مسابقات هر روز در یک روز به پایان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید