کشتی جنگی جهان 5 نماینده کشتی ایران به نیمه نهایی راه یافتند

ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786353

دومین دوره مسابقات پنج گانه سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان (سیسم) صبح امروز (دوشنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تا این لحظه به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم محمد باکر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل رفیق الاسلام از بنگلادش با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله با برنده جدال هاروتون مانوکیان از ارمنستان و نماینده سوریه مبارزه می کند.

در وزن 70 کیلوگرم محمدمهدی یگانه جعفری در دور نخست آکاش احمد از پاکستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با برنده مبارزه آرمان اندرسیان از ارمنستان و کریستوس کریستوفوریدیس از یونان مبارزه خواهد کرد.

در دسته تا 79 کیلوگرم که 6 نفر شرکت می کنند مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه سه تیمی و باچمن تیموری در A در دور اول با نتیجه 10 بر صفر حرایرعلی هانیان از ارمنستان و در دور دوم با نتیجه 13 بر صفر انس الخالدی از سوریه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله به مصاف دولاش شوقی از الجزایر می رود.

در دسته منهای 92 کیلوگرم که 7 نفر شرکت می کنند مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه سه و چهار نفره برگزار می شود و محمدحسین میرباقبان در گروه B در دور اول با نتیجه 11 بر محمد عادل ارشاد از پاکستان را شکست داد. : 0. مقابل آندریس اوزولس از لتونی باشد. با توجه به پیروزی نماینده کشورمان، تصمیم گرفته شد تا او به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست با نتیجه 10 بر 8 از سد لیو و گوورگیان ارمنستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در جدال چمبر محمد سالیو از گینه و کوبارکالیانا از سریلانکا به مصاف برنده می رود.

دیدگاهتان را بنویسید