کشتی طبقه بندی شده تونس 5 فریلنسر ایرانی فردا به رختخواب می رود


ساعت: 21:43
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883656

اعضای تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان اعزامی به رنکینگ بین المللی اتحادیه جهانی در تونس آخرین تمرین خود را عصر امروز در محل برگزاری مسابقات برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، احمد محمد نژاد جوان و علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم، محمد ناهودی و علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم رقبای کشورمان در این مسابقات هستند. مسابقاتی که زیر نظر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پیمان درسکار، بهنام احسان پور مربی تیم ملی کشتی آزاد و مهدی محرم پور مربی منتخب تیم ملی کشتی آزاد در حال تمرین هستند، اعزامی را برگزار کردند.

قرعه کشی رقابت های نمایندگان کشورمان که از ظهر فردا به مصاف رقبای خود می روند به شرح زیر است:
در دسته تا 57 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای و با شرکت 6 کشتی گیر در 2 گروه 3 تایی برگزار می شود، احمد محمدنژاد جوان و علیرضا سرلک به همراه اودیت از هند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در وزن 74 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 3 کشتی گیر برگزار می شود، یونس امامی به مصاف سزار الوان از برزیل و ساگار آلجان از هند می رود.

در دسته تا 79 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای و با حضور 7 کشتی گیر در 2 گروه 3 و 4 نفره محمد نکودی و علی سوادکوهی در گروه الف، جورجیوس کوگیومتسیدیس از یونان و چاندر مارسیلر از آمریکا پروسس برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید