کشتی قهرمانی جهان صعود میرزازاده به نیمه نهایی کشتی / کاری با TKO محسن نژاد به بنا ضربه زد!


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896930

مسابقات کشتی قهرمانی جهان با برگزاری مسابقات سوم و پایانی کشتی در 2 دسته ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022 در بلگراد، عصر امروز حوالی ساعت 13 تا 17 شاهد مبارزات شاگردان محمد بنا در اوزان 60 و 130 کیلوگرم بود.

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر و با ناک اوت فنی هان جائچانگ از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور بعد در حالی که با نتیجه 9 بر 4 از کرم کمال از ترکیه پیش بود ضربه فنی باورنکردنی و روی پل ساخت خودش خورد و با توجه به شکست حریف در دور بعد، ضربه فنی شد. فرصت شرکت در مسابقه رده بندی

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و در دور دوم صباح شریعتی کشتی گیر ایرانی الاصل آذربایجانی با نتیجه 9 بر مقتدرانه او را شکست داد. : 0. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژاکوبی کاجایا از گرجستان با نتیجه یک بر یک پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در 4 وزن اول این رقابت ها از کسب مدال و حتی صعود به فینال بازماند اما در 4 وزن دوم امشب محمدرضا گرازا در وزن 67 کیلوگرم، علیرضا نجاتی در وزن 63 برای کسب مدال طلا و محمدهادی ساراوی به مصاف هم می روند. در 97. کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف رقبای خود می رود.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید