کشتی کاپ متئوپلیکون تکمیل کار کشاورزان ایرانی با 1 طلا، 2 نقره و 1 برنز


ساعت: 02:26
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878135

رقابت های کشتی فرنگی جام ایتالیا متئو پلیکنه و رده بندی اتحادیه جهانی با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات در روزهای 1 و 2 تیرماه برگزار شد و تیم 7 نفره ایران در رشته گربه به قهرمانی محمد حسینوند پناهی رسید. 55 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در گربه. 77 کیلوگرم ، رسول گرمسیری در گربه. 82 کیلوگرم مدال نقره و محمدجواد رضایی مدال برنز گربه را از آن خود کردند. 67 کیلوگرم

نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در دسته تا 55 کیلوگرم که با حضور 3 نفر به صورت دوره ای برگزار می شود محمد حسینوند پناهی در مبارزه نخست با نتیجه 11 بر 7 فلورینا تیتا از رومانی را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 مغلوب مکس شد. نوری از آمریکا اما با شکست این کشتی گیر آمریکایی مقابل کشتی گیر رومانیایی، حسینوند به دلیل جمع آوری امتیازات فنی بیشتر مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن منهای 67 کیلوگرم سجاد ایمن طلب در دور نخست مقابل تیگران گالوستین فرانسوی با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با شکست این رزمی کار در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت. محمدجواد رضایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مورتن تورسن از نروژ با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل حسرت جعفرف از آذربایجان با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. رضایی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۲ نیکلاس اولن از سوئد را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم اولافسون از سوئد را با نتیجه 5 بر 4 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله لوکا داریوسی از ایتالیا را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. کاویانی نژاد در دیدار پایانی مقابل زولتان لوی از مجارستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم رسول تروپیکال در دور نخست دانیل کاتاراگا از مولداوی را با نتیجه 6 بر 5 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل متئو مافه زولی از ایتالیا با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد و راهی دیدار فینال شد. وی با نتیجه 2 بر یک مغلوب میخائیل رادو از مولداوی شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست کویوک عثمان از ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. در دور بعد مقابل الکس کاسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر 7 شکست خورد. و با توجه به نرسیدن این کشتی گیر به دیدار فینال، نوری از دور مسابقه کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ایگور آلوس دیگو از برزیل را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه یک بر یک مغلوب نیکلاس چاهلاشویلی از ایتالیا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی راهی دیدار رده بندی شد. بالی در این دیدار با نتیجه 7-4 مغلوب الکس زوکه از مجارستان شد و پنجم شد.

دیدگاهتان را بنویسید