کشتی کاپ متئوپلیکون حسینوند طلا گرفت و رضایی برنز گرفت


ساعت: 22:18
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877942

رقابت های بین المللی کشتی ماتئو پلیکن به عنوان سومین دوره مسابقات بین المللی کسب رتبه اتحادیه جهانی از امروز با برگزاری 7 مسابقه نخست کشتی در شهر رم ایتالیا آغاز شد که نمایندگان کشورمان در اولین روز مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند. رقابت . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

در دسته تا 55 کیلوگرم که با حضور 3 نفر به صورت دوره ای برگزار می شود محمد حسینوند پناهی در مبارزه نخست با نتیجه 11 بر 7 فلورینا تیتا از رومانی را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 مغلوب مکس شد. نوری از آمریکا اما با شکست این کشتی گیر آمریکایی مقابل کشتی گیر رومانیایی، حسینوند به دلیل جمع آوری امتیازات فنی بیشتر مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن منهای 67 کیلوگرم سجاد ایمن طلب در دور نخست مقابل تیگران گالوستین فرانسوی با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با شکست این رزمی کار در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت. محمدجواد رضایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مورتن تورسن از نروژ با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. رضایی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۲ نیکلاس اولن از سوئد را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست کویوک عثمان از ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. در دور بعد مقابل الکس کاسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر 7 شکست خورد. و با توجه به اینکه این مبارز از رسیدن به مسابقه نهایی بازماند، نوری از مسابقه کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ایگور آلوس دیگو از برزیل را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 1 بر 1 مغلوب نیکلاس چاهلاشویلی از ایتالیا شد. بازی فینال به دیدار مقدماتی رفت. بالی در این دیدار با نتیجه 7-4 مغلوب الکس زوکه از مجارستان شد و پنجم شد.

فردا در رقابت های سه وزن دوم 2 نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند که قرعه کشی آنها به شرح زیر است:

در وزن ۷۷ کیلوگرم با ۹ شرکت کننده، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف اولافسون از سوئد می رود.
در دسته منهای 82 کیلوگرم که با حضور 8 مبارز برگزار می شود، رسول گرمسیری در دور نخست به مصاف کاتاراگا از مولداوی می رود و در صورت شکست این حریف در دور بعد، پیروز مبارزه وودز از مولداوی خواهد بود. ایالات متحده آمریکا و مافه زولی از ایتالیا برای مبارزه.

دیدگاهتان را بنویسید