کشف عجیب یک پیشکسوت پرسپولیس روز جدید

افشاگری عجیب پیشکسوت پرسپولیس

حسین کلانی در خصوص محرومیت یحیی گل محمدی و رای کمیسیون انضباطی گفت: این رای اصلا قابل قبول نیست. یحیی گل محمدی بر چه اساس و معیاری باید از 6 دیدار حساس در لیگ برتر که رقابتی حیاتی برای قهرمانی است محروم شود؟ مربیان تیم های دیگر خیلی بدتر رفتار کردند و تهمت زدند اما هیچکس با آنها برخورد نکرد. دلیل این رفتار دوگانه چیست؟ چه کسانی در کمیته انضباطی هستند که می توانند هر کاری که می خواهند انجام دهند؟ متاسفانه این کمیته قدرت پاسخگویی را ندارد.

وی افزود: تیم ها به چه حقی محروم و جریمه می شوند؟ این پول ها که به عنوان جریمه از پرسپولیس و سایر باشگاه ها گرفته می شود کجا می رود؟ چرا کسی حاضر نیست این مشکلات را حل کند و مسئولیت را بپذیرد؟ تیم ها بر اساس چه دلایلی جریمه و حذف می شوند؟ بهتر است فدراسیون و مدیرانش شفاف سازی کنند و بگویند در این مسائل چه نقشی دارند!

کلانی در مورد حمایت محمدی گل اذعان داشت: شایعه شده بود که به باشگاه گفتم دنبال جانشینی برای یحیی باشید! من بارها از گل محمدی حمایت کردم و وقتی استعفا داد گفتم باید برگردد و کار کند. چون از خانواده پرسپولیس است. با این حال می گویم من و هواداران پرسپولیس قاطعانه از گل محمدی حمایت می کنیم و با همه نامردی ها و حاشیه ها در کنار او خواهیم بود.

وی در خصوص حاشیه های این روزهای پرسپولیس گفت: این مشکلات همیشه برای پرسپولیس بوده و خواهد بود، این باشگاه با هوادارانش ریشه دوانده و همیشه پایه مردانه بوده است و مشکل برخی از آقایان اسم این است. باشگاه، نه مردم، «اما آنچه پرسپولیس را سال ها سرپا نگه می دارد و از همه چیز دوری می کند، هواداران این تیم هستند و پرسپولیس همانطور که از نامش پیداست همیشه جاودانه خواهد بود و هر کاری هم بکنند به هیچ چیز نمی رسند.

پیشکسوت باشگاه «پرسپولیس» در پایان خاطرنشان کرد: همیشه یک تیم قهرمان نمی شود، همه اهالی فوتبال به این موضوع واقف هستند و به آن واقف هستند. اما قهرمانی ها و جوایز فراوان پرسپولیس از سوی برخی نادیده گرفته شده و به دنبال برهم زدن آرامش این تیم هستند. باید به بازیکنان و کادرفنی بگویم که باید فقط روی کار خود و موفقیت پرسپولیس تمرکز کنند، زیرا دشمنان پرسپولیس به خوبی می دانند که برابر حریف این تیم نخواهند بود، بنابراین تنش ایجاد می کنند و درگیری برای ساختن بازیکنان و کادرفنی باید عصبی باشند تا پرسپولیس نتیجه لازم را نگیرد و من در جلسه ای که در تمرین با بازیکنان داشتم این موضوع را مطرح کردم و از آنها و کادر فنی خواستم به هیچ عنوان بازی نکنند. در زمین دشمنان قسم خورده پرسپولیس و خدا را شکر علی رغم همه این حواشی و موانع، روحیه بازیکنان عالی است و خدای نکرده با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک همه چیز بهتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید