کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق میلیاردی در قم


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889294

فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار «سید محمود میرفیزی» در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده با بیان اینکه در اجرای طرح برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی استان و مستقر در عوارضی محور کم به تهران مشکوک شدند. خودرو ایسوزو متوقف و متوقف شد، وی گفت: با توجه به مغایرت راننده، خودرو مذکور در بازرسی و 93 هزار انواع لوازم التحریر و همچنین 34 هزار و 400 انواع لوازم بهداشتی غیرمجاز و قاچاق کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 15 میلیارد و 905 میلیون ریال اعلام کردند، گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

میرفیضی در پایان از شهروندان خواست مراتب را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی استان اطلاع دهند و یا با مراجعه به اداره نظارت عمومی واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری 17 شهید بهشتی با پلیس تماس بگیرند.

انتهای پیام/170

دیدگاهتان را بنویسید