کشف نامزد جدید تتلو با این عکس

کشف نامزد جدید تتلو با این عکس

امیرتتلو متولد 9 شهریور 1366 امیر تتلو خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در ژانر موسیقی رپ، پاپ و رقص فعالیت می کند. امیر تتلو یکی از اولین خوانندگان سبک ارانبی در ایران است که زیرزمینی کار کرد و به شهرت رسید. امیرتتلو در اواسط دهه 1380 به دبی سفر کرد. امیر تتلو دوباره ازدواج کرد.

کشف نامزد جدید تتلو با این عکس

امیر تتلو این روزها در ترکیه وضعیت چندان خوبی ندارد و به نظر می رسد حتی تیم نزدیک و اطرافیان امیر تتلو از او جدا شده و رفته اند. شروع مشکلات تتلو از روزی شروع شد که امیر برای کنسرت در استانبول در 29 اکتبر مجوز نگرفت و با اینکه بلیت فروخت و گروه را آماده کرد و همه کارهای اولیه را انجام داد اما کنسرتش لغو شد و نه تنها او محروم شد. 100 میلیارد درآمد اما امیر تتلو به دلیل لغو کنسرت مجبور به پرداخت ضرر شد.

امیر تتلو هنوز از این شوک خارج نشده بود که با بحران مالی دیگری مواجه شد و آن یوتیوب بود. امیر تتلو که تعداد مشترکانش به یک میلیون نفر رسید و به این ترتیب تا 3 میلیارد در ماه درآمد داشت، به دلیل انتشار فیلم های خشونت آمیز و صحبت از خودکشی، مدتی فعالیتش در یوتیوب متوقف شد و این وقفه باعث شد تقریباً 300 هزار نفر از او به فعالیت خود ادامه دهند. فالوورها کاهش یافت و طبیعتا درآمد تتلو از یوتیوب نیز کاهش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید