کشف و ضبط 7 و نیم تن روغن خوراکی در شاندیز ترکبه


ساعت: 12:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839210

مقدسی گفت: از یک سفره خانه سنتی در جاده طرقبه 7 و نیم تن روغن خوراکی ذخیره شده کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مقدسی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس در طرقبه شاندیز در تشریح این خبر گفت: برای برخی کالاهای مشمول ارز ترجیحی برخی فروشندگان روغن خوراکی از این وضعیت سوء استفاده کرده و کالا را به پول بیشتری کسب کنید و با قیمت های بالاتر انباشته کنید.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین کشفیات بر اساس اخبار و گزارش های دریافتی یکی از واحدهای صنفی شهرستان طرقبه شاندیز مقدار قابل توجهی روغن خوراکی را جمع آوری و انباشته کرده است.

رئیس صمت طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه این واحد اتحادیه یک سفره خانه سنتی طرقبه است، گفت: در بازدید از این انبار حدود 7 و نیم تن انواع روغن کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مکان غذاخوری است و محیط کار ارتباطی به موضوع نگهداری روغن خوراکی ندارد و این فرد عمده فروش و مصرف کننده این حجم روغن نیست و از این مقدار قابل توجه روغن ذخیره شده استفاده نمی شود. توسط این سنتی بسیار محدود است و این مرد با اطلاع از تغییر قیمت ها اقدام به جمع آوری روغن کرده و با بررسی صورتحساب ها مشخص شد که به تدریج از ابتدای اسفند سال گذشته اقدام به خرید این حجم روغن کرده و پس انداز کرده است. نفت تا قیمت های بالاتر برای فروش.

مقدسی تصریح کرد: ارزش این پرونده با احتساب قیمت های قبلی حدود یک میلیارد و 140 میلیون ریال است که البته با قیمت های جدید در صورت محاسبه حدود 5 برابر و جریمه این فرد تا 5 برابر خواهد بود. قیمت کالا طبق قانون جدید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید