کشف 377 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان / 4 باند تحویل و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شد.


ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842412

رئیس سازمان اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان:

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: 4 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در دو ماهه نخست سال منهدم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن حسین خانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در استان زنجان از اول فروردین تا 28 اردیبهشت گفت: طی این دو ماه بیش از 377 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد.

وی با بیان اینکه بیش از 635 قاچاقچی، خرده فروش و خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند، گفت: 96 دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه تا 29 اردیبهشت بیش از 450 مرحله از طرح پاکسازی، ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل مراکز مواصلاتی استان زنجان به پایان رسیده است گفت: یکی از دستاوردهای این طرح ها حدود 400 معتاد به استان زنجان آورده و این معتادان به کمپ ها و مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: در دو ماهه نخست سال 4 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان منهدم شد. مبارزه با مواد مخدر منهدم شد و سرکردگان این باندها دستگیر شدند.

حسین هانلو گفت: سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان برای دریافت اخبار مرتبط با مواد مخدر است.

وی افزود: فرد معتاد بیمار است و در صورت تماس شهروندان با 128 و گزارش معتادان متجاهر، معتادان دستگیر و به کمپ ها و مراکز درمانی تحویل داده می شوند.

رئیس پلیس اجتماعی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در صورت وجود فرد معتاد در خانواده می توان نامه ای با ارجاع از دادگاه به کمپ ترک اعتیاد دریافت و به پلیس تحویل داد. افزود: تحویل به مراکز درمانی و کمپ های ترک اعتیاد.

وی با اشاره به مرکز مشاوره ویژه پیشگیری از مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این مرکز به معتادان و خانواده معتادان خدمات مشاوره ای و حمایتی ارائه می کند.

حسین خانلو با اشاره به محل استقرار مرکز مشاوره تخصصی پیشگیری از اعتیاد فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: این مرکز مشاوره در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان، ساختمان امام رضا(ع) واقع شده است. ، زیر زمین

وی با بیان اینکه تمامی ادارات کلانتری استان زنجان دارای مرکز مشاوره پیشگیری از اعتیاد هستند و همکارانم در کلانتری اقدامات و مشاوره های لازم را انجام می دهند و در صورت نیاز فرد به مرکز مشاوره پیشگیری از اعتیاد استان زنجان ارجاع می شود. وی افزود: علاوه بر اقدامات مشاوره ای، اقدامات حمایتی از جمله آشنایی با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در حمایت از افراد نیز در مرکز مشاوره پیشگیری از اعتیاد استان زنجان انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید