کشف 400 متر مکعب چوب قاچاق در سال جاری / الموت و طارم سفلی محل هجوم قاچاقچیان چوب

وی افزود: پروژه سد نب ملی است و وجود هرگونه مخالفی حتی با داشتن سند مالکیت نمی تواند مانع از اجرای پروژه شود.

دادستان مرکز استان با اشاره به مستندات املاک دولتی گفت: متأسفانه قبل از تجمیع اموال خود، اجرای طرح را آغاز می کنیم و این باعث درگیری و تشکیل پرونده در دستگاه قضایی می شود.

قاسمی گفت: باید برای حفظ اموال و اموال دولتی تلاش کنیم و در جهت تثبیت اموال دولتی و بیت المال گام برداریم.

احترام به مال در شرع اسلام آمده است

دادستان قزوین با تاکید بر احترام به مال ادامه داد: مال در شرع و قانون مهم و محترم است. چون اگر سند رسمی از سوی ما رعایت نشود، هرکسی به خود اجازه ادعا می دهد.

وی افزود: اگر فردی نسبت به اسناد رسمی ادعایی دارد باید در دادگاه بتواند آن را ثابت کند اما به هر حال یکی از مواردی که باید در شورای دارایی بررسی شود پیشگیری از وقوع جرم و حفظ اموال است. “

این مسئول در پایان گفت: ما در این مکان حافظ حقوق بیت المال هستیم و در جاهایی که لازم باشد از حقوق مردم صیانت می کنیم.

الموت و طارم سفلی محل سود قاچاقچیان چوب است

علی فولیان با اشاره به مصوبه طرح پیشگیری از قاچاق چوب، گفت: موضوع قطع و قطع درختان غیرمجاز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح شده و از آنجایی که این موضوع نقض آشکار حقوق عمومی است. مضر است اثرات و عواقب مورد بحث قرار می گیرد.

فولیان افزود: شواهد نشان می دهد بخش هایی از مناطقی مانند الموت و طارم سفلی محل تهاجم و سود مردمی است که به محیط زیست رحم نمی کنند و در نهایت باعث فرسایش خاک می شوند.

معاون دادستان قزوین با اشاره به عدم نظارت بر قطع درختان گفت: برای جلوگیری از تخریب جنگل ها و مراتع باید مصوبه ممنوعیت صدور مجوز برای درختان جنگلی و غیرجنگلی تصویب شود. شورای مالیه

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه سازمان منابع طبیعی حفاظت از اراضی ملی است و نباید اجازه دهد قطع درختان به مرحله کشف اجساد برسد.

افتتاح 400 متر مکعب چوب قاچاق در سال جاری

محسن قاسم زاده در این جلسه با اشاره به بازدید گشت شبانه از انبارهای چوب و پاسگاه های استان گفت: بیش از 400 مترمکعب الوار قاچاق در سال جاری کشف و ضبط شد که بیش از 280 مترمکعب آن از طریق مزایده به فروش می رسد.

وی افزود: منابع طبیعی به تنهایی نمی تواند جلوی قاچاق چوب را بگیرد و نیازمند حمایت همه مسئولان است.

مدیرکل منابع طبیعی و مدیریت آب استان قزوین گفت: در حال حاضر فقط برای قطع درختان از سوی جهاد کشاورزی مجوز صادر می شود.

منشی در پایان گفت: هم اکنون تعداد کل درختان استان به صفر رسیده است. اما چون در بزرگراهی از 11 استان هستیم، در مانورهایمان مقدار زیادی چوب می سوزانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید