کشف 6 سند محرمانه دیگر در خانه بایدن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از کشف اسناد محرمانه مربوط به دوران جو بایدن معاون رئیس جمهور ایالات متحده در خارج از کاخ سفید، اکنون اسناد بیشتری کشف شده است.

باب بائر، وکیل بایدن، صبح یکشنبه اعلام کرد که شش سند محرمانه دیگر در جریان بازرسی از خانه شخصی بایدن در ویلمینگتون، دلاور پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در بیانیه بائر در خصوص بازرسی از خانه بایدن توسط ماموران وزارت دادگستری آمده است: برخی از اسناد محرمانه و متعلقات وی مربوط به دوره حضور بایدن در مجلس سنای آمریکا و سایر اسناد مربوط به حضور او به عنوان معاون اوباما».

وی خبر داد که ماموران وزارت دادگستری یادداشت هایی را که بایدن شخصا در زمان معاونت رئیس جمهور آمریکا نوشته است را نیز ضبط کرده اند.

وکیل بایدن با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا به وزارت دادگستری اجازه داده است تا خانه را بازرسی کند، گفت: وزارت دادگستری خواسته است تا زمانی که بازرسی انجام نشود، اخبار مربوط به تحقیقات در رسانه ها منتشر نشود.

به گزارش رویترز، بائر همچنین افزود که نه بایدن و نه همسرش در جریان بازرسی که روز شنبه انجام شد، در خانه خود حضور نداشتند.

پیش از این، جیمز کومر، رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا گفته بود که بایدن از تحقیقات شفاف درباره اسناد محرمانه کشف شده درباره او جلوگیری کرده است. (اطلاعات بیشتر)

صبح یکشنبه، منابع آگاه همچنین گفتند که ران کلین، رئیس کارکنان کاخ سفید، قصد دارد در هفته های آینده از سمت خود کناره گیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید