کشوری پایدار با استقلال اقتصادی است


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878011

آیت الله رئیسی در بازدید از پتروشیمی خراسان:

آیت الله رئیسی گفت: کشوری می تواند مستقل و پایدار باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته باشد و دستی در مقابل بیگانگان نداشته باشد و در نتیجه اقتصادی مقاوم در برابر تکانه های اقتصادی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، آیت الله رئیسی رئیس جمهور دقایقی پیش در بازدید از پتروشیمی خراسان از نزدیک در جریان روند توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن صادر کرد.

وی در بازدید از این واحد تولیدی که از سال 96 آغاز به کار کرده است، گفت: توسعه این واحد تولیدی نیازمند کار جهادی و انقلابی است.

وی ضمن شنیدن دغدغه ها و دغدغه های کارکنان پتروشیمی هراسان با ابراز خرسندی از حضور این بستگان گفت: تلاش شما کارگران و کارکنان این واحد تولیدی موجب ایجاد صلابت، امنیت و عزت کشور خواهد شد. “

رئیس جمهور افزود: کشوری می تواند مستقل و پایدار باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته باشد و در مقابل بیگانگان انگشتی نداشته باشد و در نتیجه دارای اقتصادی مقاوم در برابر شوک های اقتصادی باشد.

آیت الله رئیسی با تقدیر از همه مدیران این مجتمع پتروشیمی گفت: اقداماتی از جمله جایگزینی پساب با آب شرب مصرفی در حال حاضر در این واحد تولیدی، افزایش تولید و اشتغال و رفع مشکل مسکن کارگران برای توسعه این واحد تولیدی الزامی است.

رئیس جمهور همچنین بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در طرح توسعه پتروشیمی خراسان تاکید کرد.

انتهای پیام/ گ

دیدگاهتان را بنویسید