کفا فرصت بسیار خوبی برای تست تیم فوتسال بانوان است

ساعت: 11:59
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923594

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با تمام توان در مسابقات کفا شرکت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: اولین تمرین تیم ملی فوتسال از روز گذشته آغاز شد. در اردوی تیم ملی و بازیکنان تمرین عصر دیروز خود را با انگیزه و اشتیاق بالا انجام دادند.

وی گفت: با توجه به فرصت اندکی که داریم تمام تلاش خود را می کنیم تا در مسابقات کفا بهترین نتیجه را کسب کنیم. تیم ملی فوتسال با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به این مسابقات اعزام شده است.

سلیمانی همچنین اضافه کرد: پس از پایان مسابقات سوپرلیگ اردوی تدارکاتی آغاز شده و بازیکنان 6 جلسه تمرینی قبل از اعزام خواهند داشت. درست است که زمان کمی برای آماده سازی این تیم وجود دارد اما بازیکنان تیم ملی فوتسال با تمام قوا در مسابقات کافه حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه درباره حریفان ایران در کفا گفت: هیچ تیمی عقب نمی ماند. نمی توان گفت تیم ضعیفی وجود دارد. اکنون همه تیم ها در حال پیشرفت هستند و به طور منظم تمرین می کنند. اینکه می گویند تاجیکستان یا قرقیزستان تیم های ضعیفی هستند اشتباه است. تیم ازبکستان حدود 4 هفته است که در اردوی تدارکاتی حضور دارد و تمرینات خود را انجام می دهد و حریف سرسختی برای ما محسوب می شود. بازی بسیار فیزیکی را نشان می دهد و کار آسانی مقابل این تیم نداریم. همچنین فیلم‌های تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها را شناسایی کرده‌ایم و به‌طور منظم در تمرین با بازیکنان، مطالب فنی را مرور خواهیم کرد.

سلیمانی در پایان گفت: امسال ازبکستان ها میزبان مسابقات کفا در سال 2023 هستند که بی شک کفا تورنمنت بسیار خوبی برای محک زدن بازیکنان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید