کلیباف: حل مشکلات هزینه ها و زندگی مهمترین وظیفه مسئولان است

کلیباف: حل مشکلات هزینه ها و زندگی مهمترین وظیفه مسئولان است

روز جدید : رئیس مجلس معتقد است مردم در حماسه 9 دی به وظیفه خود عمل کردند و اکنون زمان انجام وظیفه کارکنان است.

محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق علنی امروز مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه نهم دی گفت: به میدان آمدند و ثابت کردند که ایمان به خدا و مردم دو رکن اساسی در کشور است. پیشرفت انقلاب اسلامی.

به گفته این مقام مسئول، مردم ایران آزمون سخت نجات کشور از ناامنی و هرج و مرج را پشت سر گذاشته اند و امروز آزمون اصلی پیش روی مسئولان است و حل مشکلات مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس قوه مقننه می گوید: مسئولان باید در همه حال به وظایف خود در قبال مبارزات مردمی عمل کنند و حل معیشت مردم و مدیریت هزینه ها مهمترین وظیفه ماست. در عمل باید با تصمیم گیری منطقی در مسیر درست حرکت کنیم و این امکان برای افراد وجود دارد که جنجال برانگیخته و بر اساس آزمون و خطا تصمیم گیری کنند و با مشکلات جزئی که مغایر با مسئولیت های ماست مقابله کنند. ما باید یک بار دیگر به مردم ثابت کنیم که ما به عنوان مردم دغدغه ای جز حفظ نظام و انقلاب نداریم و برای رفع مشکلات مردم هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

کلیباف گفت: ما منافع شخصی و گروهی خود را بر منافع مردم و انقلاب ترجیح نخواهیم داد. تصویب شد ظرفیت پزشکی سالانه 20 درصد به مدت 4 سال افزایش یابد. امیدواریم هم اضطراب متقاضیان تحصیل در این مناطق کاهش یابد و هم نیاز به متخصص در مناطق ضعیف کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید