کلیباف: در انتصاب وزرا دخالتی نداشتم/سعید محمد: دخالت صددرصدی کلیباف در حضور من در وزارت راه/ تایید برخی اعضای هیات مدیره

کلیباف: در انتصاب وزرا دخالتی نداشتم/سعید محمد: دخالت صددرصدی کلیباف در حضور من در وزارت راه/ تایید برخی اعضای هیات مدیره

در حالی که قالیباف مدعی است در انتصاب وزرا و معاونان وزیر دخالتی نداشته است، سعید محمد، قالیباف را مانع اصلی حضور خود در وزارت راه می داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر سابق شورای عالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات 1400 در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین. چند روز پیش با تایید رسمی حضور محمد باکر کلیباف، رئیس شورای اسلامی با موضوع حضورش در وزارت راه، در دولت رئیسی مداخله و مانع شد، گفت: داریم. اسناد و مدارک و افرادی هستند که حاضرند با معرفی من به عنوان وزیر راه، مشارکت خود را در تاریخ به طور علنی برجسته کنند. صددرصد این اتفاق افتاد و برخی از نمایندگان محترم مجلس که در آن زمان در هیئت رئیسه بودند به من گفتند که ایشان در این موضوع دخیل هستند و مهمتر از همه این شخص رئیس مجلس بود که در مجلس اعلام کرد نظر من خارجی است اما شما مرا تحت فشار گذاشتید. و نظرم عوض شد.”

پس از انتشار مصاحبه سعیدمحمد، بخش‌هایی از سخنرانی قالیباف در 24 دی 1402 در دانشگاه علوم و تحقیقات به مناسبت روز دانشجو در فضای مجازی و رسانه‌های اصولگرا منتشر شد که در آن وی گفت: مردی از وزیر پایین، در کار دولت دخالت نکرد و حتی پیشنهادی هم نداد».