کلیباف: وقتی ما اشتباه می کنیم مردم می بینند و اگر لازم باشد اعتراض می کنند

کلیباف: وقتی ما اشتباه می کنیم مردم می بینند و اگر لازم باشد اعتراض می کنند

محمدباقر کلیباف رئیس مجلس گفت: وقتی روی مردم تمرکز می کنیم، یعنی وقتی اشتباه می کنیم، خوبیش این است که مردم آن را ببینند، اعتراض کنند و به ما بگویند.

رئیس شورای اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: امام توفیق داشتند روحیه مبارزه و وحدت را در همه جوامع اسلامی القا کنند و بدون شک عزت امروز و احیاء اسلام مدیون امام و شهداست، در واقع امروز به امام و شهدای انقلاب اسلامی در 12 بهمن اینجا جمع شده ایم تا با راه امام و شهدا بیعت کنیم و همچنین بیعت کنیم. بیعت با مقام معظم رهبری برای ادامه این راه و خدمت به مردم عزیز و عزیزمان.

وی افزود: دهه فجر جشن پیروزی ملت است، همه ما باید به چنین روزی و چنین فرهنگی شاد و سربلند باشیم.

وی بیان کرد: امروز مردم از ما می خواهند که به موازات هم به همه اهداف انقلاب برسیم، یعنی به همان اندازه که به استبداد ستیزی توجه کنیم که این یکی از ویژگی های انقلاب است که امام(ره) توضیح دادند تا جایی که به عنوان مسئله اقتصاد و جامعه توجه شود

و افزود: وقتی جلوی مردم تاکید می کنیم یعنی وقتی اشتباه می کنیم خوبیش این است که مردم می بینند اعتراض می کنند و به ما می گویند.

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه استقلال و آزادی چیزی است که برای آن هزینه کرده ایم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم معنا ندارد، انقلاب اسلامی بدون حضور مردم اسلامی نیست و مردم در آن حضور دارند. قلب این انقلاب

رئیس شورای اسلامی شهر تاکید کرد: امروز باید قدرت حل مشکل را داشته باشیم و در حل مشکلات اقتصادی خدمتگزار مردم به معنای واقعی باشیم. ما نباید اجازه دهیم ایده آلیسم یا واقع گرایی خام به نوعی سوء تفاهم در جامعه ما تبدیل شود.

وی با بیان اینکه باید گوش به فرمان ولی و امام خود باشیم و یکپارچه در این مسیر حرکت کنیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ما را قویتر و عزیزتر کرده است، ایران اسلامی هویت ایرانی ما را در این عصر مدرن قویتر و موثرتر کرده است. امروز باید به این نکته توجه کنیم که ایران دوست ترین مردم امروز انقلابی ترین مردم هستند.

وی افزود: این مردم و بسیج، ایثار و جانبازی چه اسارت و سختی و شهادتی برای پاسداری از ایران برای این سرزمین تقدیم کردند؟ در واقع این درست است که می گویند اگر واقعاً به فکر ایران باشد، در مسیر انقلاب است

کلیباف گفت: ایران عزیز ما و انقلاب اسلامی روحی است که در کالبد این سرزمین دمیده شده است

دیدگاهتان را بنویسید