کلیه کارگران ساختمانی بیمه شده اند


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916662

رییس اجرایی سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی پس از تصویب مصوبه مجلس در شورای نگهبان و ابلاغ آن، کلیه نوبت های بیمه ای کارگران ساختمانی در مرحله اجرا را تحت پوشش قرار می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اصلاح ماده 5 قانون بیمه کارگران ساختمانی را یکی از دستاوردهای ارزشمند مجلس یازدهم دانست و در تشریح نحوه تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای آن گفت: : با توجهی که مجلس در اصلاح ماده 5 قانون بیمه کارگران ساختمانی نشان داد، بر اساس محاسباتی که انجام دادیم، برآورد ما این است که حدود 18 هزار میلیارد تومان کسری منابع در بیمه کارگران ساختمانی وجود داشته است. صندوقی که قرار بود معادل 20 درصد سهم کارفرما باشد.

وی تصریح کرد: بر اساس این تصمیم باید حساب صندوق بیمه کارگران ساختمانی به صورت جداگانه نگهداری شود و با وجوه موجود در این صندوق به تدریج بیمه خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: پس از تصویب این مصوبه در شورای نگهبان و ابلاغ آن، در مرحله اجرا، تمامی شیفت های بیمه ای کارگران ساختمانی را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید