کل پروژه «حسین رونوگی» بر اساس دروغ است


ساعت: 19:52
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914094

تعدادی از خبرنگاران اصلاح طلب و کاربران شبکه های اجتماعی به انتشار دروغ شکستگی و اعتصاب غذای خشک حسین رونقی در زندان واکنش نشان دادند و حتی گفتند: دروغ بزرگ آنها فروش پروژه تحریم علیه مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمزه غالبی، روزنامه نگار اصلاح طلب با بیان نظر خود درباره مجموعه توییت های مازیار خسرو، دبیر سابق صفحه سیاسی روزنامه شرق، نوشت: کل پروژه حسین رونقی بر اساس دروغ است. “

خسروی نوشت: «دو هفته پیش به دلیل وضعیت سلامتی حسین رونقی برای تهیه گزارش تجمع به بیمارستان روزانه رفتم و به همراه همکارم بازداشت شدم… این موضوع باعث حساس شدن احساسات و افکار عمومی و تحریک در مورد وضعیت جسمانی حسین رونقی اخبار ناخوشایندی از وضعیت جسمانی و سلامتی وی منتشر شد. اخباری مانند: له شدن استخوان های هر دو پا، نارسایی اندام های داخلی به دلیل اعتصاب غذای طولانی مدت و…”

وی در ادامه نوشت: «حالا خوشحالم که حسین رونقی آزاد شده و در آغوش خانواده بازگشته است.» اما اظهار داشت: «اخلاق حکم می‌کند کسانی که اخبار اغراق‌آمیز حسین رونقی را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها پمپاژ کردند، بازداشت شوند. باید پاسخگوی وضعیت این افراد و خانواده هایشان باشد.

خسروی همچنین نوشت: «خانم ها! آقایان! استخوان های شکسته و اعتصاب غذای شصت روزه این بار گذشت. وجدان داشته باش و دیگر این کار را نکن.”

حمزه غالبی نیز در توئیتی دیگر نوشت: دروغ بزرگ حسین روونگیس استخوان شکستن یا اعتصاب غذا در زندان نیست. دروغ بزرگ آنها فروش پروژه تحریم خواهی مردم کشور تحت عنوان معترضان سیاسی و به نام آزادی است. #امپراتوری_دروغ”

سایر کاربران شبکه های اجتماعی نیز با انتشار عکس حسین رونقی پس از آزادی، این سوال را مطرح کردند که نگفتند پای او شکسته است، چرا ناگهان خوب شد؟! به عنوان مثال یکی از کاربران توییتر نوشت: «من کاری به شکنجه‌هایی که رسانه‌ها و خانواده حسین رونقی در حق بقیه زندانیان و مردم ایران کردند، ندارم، اما حالا که آزاد شده، خدا را شکر برو. و ببینید چه اتفاقی برای فضای ساختگی اطراف این زندانی افتاده است.”

باید بگویم؛ «حسین رونقی» که چندی پیش بازداشت شده بود، روز گذشته با تغییر قرار بازداشت و قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید