کمبود بودجه دولتی و محاسبه نادرست حقوق دلیل جمع آوری شهدا بود

ساعت: 21:56
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790423

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برخی تجمعات شهدا گفت: کمبود اعتبارات دولتی و محاسبه نادرست در قانون دلیل تجمع ایثارگران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سه شنبه شب به مناسبت 16 حادثه در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد با اشاره به اینکه رونق علمی کشور نسبت به 40 سال گذشته نسبت به 40 سال گذشته بالاتر از همه دوره های تاریخی است، در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد برگزار شد. دستاوردها باید ادامه یابد.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر تولید قدرت و ثروت توسط اساتید و دانشجویان برای کشور افزود: اکنون سرعت انتقال اطلاعات و داده ها بسیار بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ است. “

معاون رئیس جمهور گفت: امروزه ایجاد دانشگاه های قوی یکی از مولفه ها و راهبردهای اصلی کشورهای قدرتمند است و همه کشورهای پیشرفته در حال سرمایه گذاری عمده در دانشگاه ها هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره تجمعات ایثارگران در مقابل ساختمان بنیاد شهید، خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات دولتی و محاسبه نادرست حقوق ایثارگران از جمله دلایل تجمعات این قشر است. این در قانون است و برخی از آنها خارج از قانون است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید