کمبود عرضه آرد نانوایی ها وجود ندارد/ لزوم اجرای طرح هوشمند فروش نان در سبزوار


ساعت: 09:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1890767

امانیان با اشاره به لزوم تجهیز نانوایی ها به دستگاه کارت خوان هوشمند گفت: کمبود آرد در سبزوار وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر امانیان مدیر مرکز کشاورزی سبزوار در گفت و گو با صبح توس؛ وی به مناسبت تجمع در صف نانوایی ها و وجود شبهات در خصوص کمبود آرد و کاهش ساعت کار نانوایی ها اظهار داشت: از ابتدای ارتقای یارانه ها، عرضه آرد به صورت مستمر و مستمر بوده است. با جدیت پیگیری می شود و تاکنون کمبودی در تامین آرد وجود ندارد و در سبزوار هیچ کمبودی وجود ندارد.

امانیان همچنین با بیان اینکه متأسفانه برخی نانوایی ها تخلف کرده و برای مردم مشکل ایجاد کرده اند، تاکید کرد: تاخیر در شروع پخت نان، پخت نان دسته جمعی و یا پخت نان تخلفاتی است که منجر به ازدحام صف های نان می شود.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار در ادامه با اشاره به این تخلفات و مشکلات ایجاد شده برای مردم خاطرنشان کرد: لزوم اجرای طرح هوشمند نانوایی ها و تجهیز نانوایی ها به دستگاه های کارتخوان هوشمند می تواند از تخلفات موجود بکاهد.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش قیمت روغن پس از ارتقای یارانه ها و کمبود دانه های روغنی در کشور نیاز به تولید دانه های روغنی در سبزوار را به شدت احساس کرد، افزود: با توجه به این احساس نیاز امسال بیش از 1200 هکتار از زمین، در نظر گرفته شده برای رشد کنجد.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید