کمبود فضای آموزشی با دغدغه های دانش آموزان/هزینه های گزاف و کمبود امکانات سازگاری ندارد


ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891113

مطالبه دانشجویان دانشگاه آزاد هیرمند از مسئولان؛

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیرمند از نبود فضای مناسب مطالعه، نبود زیرساخت های با کیفیت از جمله نبود ساختمان مناسب برای حضور دانشجویان در شهر، تجهیزات کلاس و امکانات سرمایشی و گرمایشی گلایه داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، جلسه رسیدگی به مطالبات و گلایه های دانشجویان دانشگاه آزاد هیرمند با مدیریت این دانشگاه و میثم برازنده فرماندار شهرستان جهت رسیدگی به مطالبات و مشکلات دانشجویان برگزار شد.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیرمند دارای الزاماتی در خصوص محیط آموزشی مناسب، نبود زیرساخت های باکیفیت از جمله نبود ساختمان مناسب جهت حضور دانشجویان در شهر، تجهیزات کلاسی، امکانات سرمایشی و گرمایشی و ارائه خدمات از سوی دانشگاه مطابق با مقررات شهریه آنها از بی توجهی مسئولان به این مشکلات گلایه داشتند.

در همین راستا و با توجه به اعتراضات و نگرانی های فراوان دانش آموزان، میثم برازنده فرماندار هیرمند در گفتگو با خبرنگار اوشیدا اظهار داشت: با توجه به اولویت ها و مشکلات و گلایه های شدید دانشجویان در خصوص کمبود فضای مناسب در دانشگاه آزاد و با توجه به نیازهای دانشجویی؛ جلسه بررسی موانع و مشکلات دانش آموزان شهرستان برگزار شد.

برازنده ضمن رسیدگی به شکایات دانشجویان از شرایط آموزش عالی افزود: دانشگاه آزاد در راستای تعهدات خود باید فضای آموزشی مناسبی را برای دانشجویان فراهم کند اما به نظر می رسد به این موضوع توجهی نشده و دانشجویان را بر آن داشته تا شکایت خود را اعلام کنند. و از امکانات آموزشی این دانشگاه راضی نیستند، گلایه می کنند و کارمندان این دانشگاه نسبت به شرایط تحصیلی و شغلی خود «بی تفاوت» هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف والای تعریف شده سعی کردم به مشکل ورود و رفع دغدغه دانش آموزان که گاه برخی از مدیران شهری با امتناع از همکاری باعث ایجاد تاخیر در ساماندهی این شرایط می شوند، رفع شود، به همین دلیل از آموزش شهرستان. مجتمع به دلیل ورود از شما بسیار سپاسگزارم و از سوال و کمک شما در این زمینه سپاسگزارم.

رئیس شورای راهبردی آموزش و پرورش شهرستان هیرمند نیز گفت: با توجه به استعداد جوانان، حل مشکلات جوانان وظیفه همه دستگاه های شهرستان است و یکی از مهمترین آنها رفع مشکلات آموزشی و پرورشی است. جوانان بر اساس استعدادها و علایق خود در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می گیرند

میشم برازنده خاطرنشان کرد: جوانان یکی از سرمایه های وجودی این کشور و انقلاب هستند که در آینده نقش مهمی در توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و توسعه استان و شهرستان مرزی هیرمند خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید