کمبود و گرانی نان در بجنورد وجود ندارد / نانوایی های 48 شیفتی در مرکز استان برای جلوگیری از ازدحام صف ها


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839532

الیاس رحمتی با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه نان کمبود و گرانی نداشته ایم، گفت: برای جلوگیری از ازدحام صف نان، 48 نانوایی به مدت یک هفته با ساعات کاری و خدمات پخت بیشتر در حال انجام وظیفه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الیاس رحمتی رئیس اتحادیه نانوایان بجنورد در گفت و گو با عصرترک در خصوص شلوغی صف نانوایی ها در مرکز استان گفت: برای جلوگیری از ازدحام در صف نانوایی ها زمان پخت و سهمیه آرد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه نان کمبود یا گرانی نداشته ایم، ادامه داد: 48 نانوایی در مرکز استان سهمیه آرد را به مدت یک هفته افزایش دادند تا ساعات پخت بیشتری در شیفت بعدازظهر و نان داشته باشند. ساعت 22:00 در دسترس مردم قرار دهید.

رحمتی با بیان اینکه مردم نگران تهیه نان نباشند، گفت: صف های شلوغ بعدازظهر نانوایی ها به دلیل حضور مردم در ساعات خاصی است که باعث ایجاد شلوغی می شود.

رئیس اتحادیه نانوایان بوینور افزود: قیمت آرد در سامانه تعریف شده و بر اساس آن به نانوایی های یارانه ای نوع اول و دوم و آشپز آزاد تعلق می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در مرکز خراسان شمالی برای 9 نانوایی در فضای باز مجوز صادر شده است، نانوایی وجود دارد و مابقی نمی توانند کار را انجام دهند.

رحمتی افزود: همچنین 157 نانوایی درجه یک دولتی یا یارانه ای در بوینورد وجود دارد که یک کیسه آرد 36 هزار تن قیمت دارد و 77 نانوایی یارانه ای نوع 2 وجود دارد که هر کیسه آرد را 50 هزار تن می خرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید