کمبود چند کتاب درسی در طالقان دانش آموزان دبستانی را عذاب می دهد/ تب استفاده از کتاب های امتحانی مستعمل داغ شده است.

ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790341

دو ماه و نیم از سال تحصیلی جدید می گذرد اما هنوز تعدادی کتاب درسی دانش آموزان مقطع ابتدایی طالقان تهیه نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکدو ماه و نیم از سال تحصیلی جدید می گذرد اما هنوز تعدادی کتاب درسی برای دانش آموزان دبستان طالقان تهیه نشده است.

یک دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی به تیتریک می گوید; هنوز کتاب قرآن به دست ما نرسیده و توضیحات استاد به ما یاد می دهند.

یکی دیگر از دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار تیتریک به کمبود کتاب های علمی اشاره کرد و گفت: آخرین امتحان علوم در راه است و ما چیزی نمی دانیم.

از مدرسه کتاب علمی خواستیم اما گفتند آموزش و پرورش برای ما بفرستد نزدیک به 3 ماه است اما هنوز خبری از کتاب نیست.

دانشجوی دیگری که در هشتگرد ثبت نام کرده و در طالقان مشغول به تحصیل است، به تیتریک گفت: دوستان من کتاب علمی ندارند ولی من از هشتگرد گرفتم.

معلمی که در مدارس طالقان تدریس می کند معتقد است دانش آموزان چه آموزش مجازی و چه مستقیم باید کتاب های علمی داشته باشند تا مطالعه کنند.

cda42646 6309 4d1f 9ac3 7f04fab3f506 خبر خاکستری

اما دانش آموزان به دلیل کمبود کتاب مجبور می شوند به دنبال کتاب های دست دوم بروند و از طریق دوستان خود آنها را دریافت کنند تا از کلاس عقب نمانند.

دانشجوی دیگری به خبرنگار تیتریک می گوید؛ معلم ما در شبکه شاد باید از کتاب های قرآن سال گذشته عکس می گرفت و بر اساس آنها به ما آموزش می داد.

بسیاری از معلمان می گویند که نبود کتاب های درسی، تدریس را برای آنها دشوار کرده است و دانش آموزان با وجود جمعیت زیاد، مجبور شده اند به دو نفر بسنده کنند.

چند سالی است که نحوه ثبت، تهیه و توزیع کتاب های درسی فقط از طریق واحدهای آموزشی انجام می شود و این کتاب ها در هیچ کتابفروشی موجود نیست.

دانش آموزان امیدوارند در فرصت باقی مانده تا امتحانات نوبت اول کتب مورد نیاز در اختیار آنان قرار گیرد و به دلیل کمبود آن امتحان را از دست ندهند و به تحصیل ادامه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید