کمبود کالاهای اساسی در ماه رمضان نداریم/توزیع مایحتاج مردم در بستر فروشگاه های اینترنتی


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818630

عباس کاظمی گفت: خوشبختانه برای تامین کالاهای اساسی در استان و شهرستان مشکلی وجود ندارد و تحویل و توزیع کالاهای کلان انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس کاظمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ وی با اشاره به مدیریت و تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: در این حوزه جلسات ویژه ای در سطح استان و شهرستان با محوریت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی افزود: در زمینه تامین، توزیع و نظارت و کنترل باید اقداماتی از سوی دستگاه های مربوطه انجام شود.

استاندار قزوین ادامه داد: خوشبختانه در تامین کالاهای اساسی در استان و شهرستان مشکلی وجود ندارد و تحویل و توزیع کالاهای حجیم صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود: در مرحله عرضه خرده فروشی با توجه به اینکه زیرساخت خوبی در بحث فروشگاه های اینترنتی داریم، می توان از این ظرفیت برای رفع نیاز مردم استفاده کرد چرا که این روش فرآیند توزیع را تسهیل می کند.

گشت های نظارتی بازار در حال انجام است

کاظمی با اشاره به اینکه 6 فروشگاه اینترنتی برای توزیع کالاهای اساسی در استان شناسایی شده است، گفت: با توجه به اینکه زنجیره توزیع موضوع مهمی است، استفاده از فروشگاه های اینترنتی می تواند این امر را تسهیل کند و اتفاقات سال های اخیر را برای این امر به وجود آورد. کمبودها یا قیمت های بالا. «ما دیدیم که این امر مانع شد و می توانستیم نظارت و کنترل بهتری داشته باشیم.

وی گفت: در حوزه نظارت و کنترل بازار، گشت های متعددی برای نظارت بر صنایع مختلف به ویژه صنایعی که مردم در ماه مبارک رمضان بیشتر با آن درگیر هستند مانند نانوایی ها، واحدهای تحویل پروتئین و قنادی ها در نظر گرفته شده است.

استاندار قزوین تاکید کرد: امیدواریم اقداماتی که امسال در سه حوزه عرضه، توزیع، نظارت و کنترل طراحی شده است به گونه ای اجرا شود که شاهد اختلال و مشکلی در بازار نباشیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید