کمبود کالاهای اساسی نداریم/ تمام تمرکز دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815382

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه در پایان امسال بحث کالاهای عمده کم نبود، گفت: دولت سیزدهم اتلاف وقت نیست و تمرکز دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، هلیل آباد، بردسکن و کوهسره در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: دولت سیزدهم موضوع محوری است و به هر استانی که سفر می کند به یک مشکل بزرگ منطقه رسیدگی و حل می کند.

وی افزود: دولت سیزدهم اتلاف وقت نیست و تمام تمرکز آن بر روی تکمیل پروژه های نیمه تمام باقی مانده از دولت های گذشته است که برخی از آنها به دلیل نبود ماده 23 یا سایر مشکلات تکمیل نشده است.

نماینده مردم کاشمر با بیان اینکه قطعا دولت مشکل گرا، جهادمحور و میدان محور باشد یا دولت کهنه و فاسد باشد، فرق می کند، گفت: او کار را انجام می دهد، در زمین حاضر می شود. و در زمین تصمیم می گیرد و عمل می کند.

وی ادامه داد: دولت های قبلی در اتاق های خود می نشستند و می گفتند اگر آقای رئیسی به میدان رفت و استانداران هم از او پیروی کردند، اقدام کنند.

حجت‌الاسلام نیک بین همچنین اذعان داشت: قطعاً هنوز کاستی‌هایی در کشور وجود دارد، زیرا تنها چند ماه از تشکیل دولت می‌گذرد و سال آینده اتفاقات خوبی در مذاکرات بین‌المللی، روابط با کشورهای همسایه و جهان خواهد بود. کشور.

وی گفت: در پایان امسال کمبودی در زمینه کالاهای اساسی نداریم و با توجه به اینکه خزانه واقعا خالی بود اما دولت هیچ وقت اعلام نکرده است. مهمترین کالاها و مواد غذایی تنها در مدت 10 تا 15 روز در انبار موجود بود. اما دولت ثابت مانده است و اکنون به کار و تلاش برای مردم ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید