کمپ دبی در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد


ساعت: 22:17
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1915040

سرمربی تیم فوتبال خوزستان می گوید اردوی دبی باعث موفقیت این باشگاه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه های باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در پایان بازی امروز در گفت و گو با یکی از رسانه های امارات در خصوص آماده سازی باشگاه فولاد و این دیدار گفت: بعد از شرایط و برنامه ای که در اهواز داشتیم، موفق شدیم به این اردو برویم، بیایید به خاطر اتفاقی که افتاده یک هفته از برنامه عقب هستیم که دوست ندارم آن را باز کنم و در مورد آن صحبت کنم. دو بازی دوستانه و یکی دو جلسه تمرینی را از دست دادیم و برنامه خود را به خوبی اجرا نکردیم.

وی افزود: این اردو کمک زیادی به ما خواهد کرد و جا دارد از باشگاه بزرگ فوتبال خوزستان، مدیریت و اعضای هیئت مدیره برای هماهنگی این اردو تشکر کنم. به لطف ارتباطاتی که داشتم، توانستم با دوستانم هماهنگ کنم که سه بازی دوستانه را در اینجا انجام دهیم و یک بار دیگر شرایط تیم را کنترل و بهبود بخشم. نمی توانستیم سه چهار بازیکنمان را همراه داشته باشیم. اشکان دژاگه مشکل جدایی داشت، شهاب گردان و وریا غفوری و البته آیاندا پاتوسی که هنوز محل حضورش مشخص نیست و هنوز به ترکیب اضافه نشده است. مجید علیاری و وحید حیدریه مصدوم هستند. همچنین امروز محمد آبشک را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و مجبور شدیم او را تعویض کنیم. شرایط ما خوب نیست و امیدواریم در روزهای آینده بهتر شود و با اضافه شدن غایبان بتوانیم با بازیکنان کامل تری تمرین کنیم.

وی در خصوص بازی امروز نیز گفت: شباب الاهلی امارات تیم برتر امارات است و همانطور که می دانید طبق قانون در فوتبال امارات تیم ها می توانند 6 بازیکن خارجی بزرگسال و 5 بازیکن خارجی زیر سال داشته باشند. 23. در مقایسه با تیمی که پارسال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آنها قرار گرفتیم، تیم آنها بسیار قوی تر و پربازیکن شده است و امروز سعی کردیم از همه بازیکنانمان با توجه به شرایط تیممان استفاده کنیم. تیم ما دیروز وارد دبی شد و امروز بازی سختی را تجربه کردیم.

نکونام افزود: بازی امروز نکات مثبت زیادی داشت که حضور امین حزباوی در ترکیب اصلی از آن نکات بود. او یکی از بازیکنان پایه فولاد است و در تیم ملی جوانان حضور دارد. علیرضا کوشکی در سمت غیرتخصصی مشغول به کار است که شرایط آن خوب و رضایت بخش است. با این حال در اردو و بازی های دوستانه هدف شما آمادگی برای بازی رسمی و برنامه ریزی برای آینده است که برای ما نکته مهمی است که قطعا در بازی بعدی و آخرین بازی دوستانه تیمی بهتر خواهیم شد. قبل از این اردو دو بازی دوستانه را باختیم و ناآماده به اینجا آمدیم. قطعا اردوی خوبی برای ما خواهد بود و بهترین عملکرد خود را خواهیم داشت و سود این دیدارهای دوستانه و این اردو را در لیگ برتر خواهیم دید. سعی کرده ایم بازی های دوستانه را طوری هماهنگ کنیم که مثل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هر 3 یا 4 روز به زمین برویم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: این موضوع برای بازیکنان ماست که این ذهنیت را پیدا کنند که با این برنامه باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند. با در نظر گرفتن بازی های پیش رو در منطقه غرب آسیا، سعی کرده ایم با تیم های کشورهای حاشیه خلیج فارس بازی های دوستانه داشته باشیم و خود را برای لیگ آماده کنیم. بازی امروز آزمون خوب و جدی برای ما بود و با توجه به شرایطی که امیدواریم در لیگ قهرمانان برای ما پیش بیاید، برنامه ریزی کرده ایم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و مهم برای ما اهتمام، پشتکار و ثبات است. باید با هم فداکاری کنیم تا بالاخره مثل سال های گذشته در کنار هم شاد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید