کمک به افسر پلیس برای عبور از ویلچر مادر شهید در گلزار شهدا

زمان: 21:07
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776201

در حاشیه عطر گلزار شهدا در گرگان؛

کمک پلیس برای عبور از ویلچر مادر شهید در گلزار شهدا از روز اکتبر 1400 در دفتر خاطرات هفته پلیس باقی ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ، شاید در فضای مجازی صحنه های زیبایی از برخورد پلیس با کودک کار یا خرید کفش یا غذای گرم توجه شما را به خود جلب کرده و تحت تأثیر خدمات بی قید و شرط نیروی انتظامی قرار گرفته اید. شدید، قوی.

این نشان می دهد که خدمات بی قید و شرط مردم بالاترین درجه پلیس است و از این نظر افسران پلیس با لباس سبز سرباز ، سرهنگ ، ناخدا و فرمانده هستند.

امروز یکی از این زیبایی ها در حاشیه مراسم خوشبو شدن در گلزار شهدای گرگان که با حضور ماموران پلیس در هفته نیروی انتظامی برگزار شد شکل می گیرد. این امر با مبلمان شهری امکان پذیر نبود.

a123c21d 7fad 4ce7 b3c0 20d1f15abd65 خبر خاکستری

در آن زمان ، یکی از مأموران که به محل نزدیکتر بود ، وضعیت را درک کرد و سعی کرد با ویلچر از مانع عبور کند.

پدر شهید که بر سر مزار کودک آسمانی آمده بود در گفتگو با ما تأکید کرد که من به تنهایی نمی توانم این کار را انجام دهم و سرهنگ مهربان بود و توانستیم با ویلچر از مانع عبور کنیم.

این پدر شهید تأکید کرد: خوشبختانه به همت پلیس در شهر و خیابانها ، مرزها و جاده ها امنیت داریم و تلاش پلیس برای همه افراد جامعه روشن است.

وی افزود: “ما از خدا می خواهیم پاداش نیک و اعمال نیک نصیب آنها کند.” اما باید توجه داشته باشیم که گلزار شهدای گرگان صحیح نیست. دستورالعمل ها برای افراد دارای معلولیت و سالمندان ، به ویژه برای مادران و پدران شهدا ، تنظیم نشده است.

51ae7692 dd06 4ffa af38 024121447bba خبر خاکستری

پیشتر در گلستان اشاره کردیم که غفلت از نورپردازی گلزار شهدا باعث سکوت شبانه این مکان معنوی شد ، در حالی که گلزار شهدا آسمانی در فصول مهر و زمستان که روزها کوتاهتر می شود و این مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار می گیرد. گرگان.

انتظار می رود که مسئولان توجه بیشتری به گلزار شهدای گرگان داشته باشند ، جایی که شعله های آتش در خون انقلاب اسلامی ، حفاظت مقدس و مدافعان حرم خدا (ص) و گنجینه شهر دارالعلوم پنهان شده است. مومنین رها می شود.

رهاسازی شهدای گرگان به طور کامل انجام نشده است و امیدواریم وقتی مسئولان متولی نتوانند خدمات ارزنده ای را در منطقه ای که خیمه استان است ارائه دهند ، سایر مراجع مسئول یا سازمان های مردم نهاد مسئول این امر خواهند بود.
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید