کمک های مؤمنانه به خیرین سیرجان بسیج در قلعه مهرورزی / توزیع 90 بسته معیشتی بین نیازمندان عیلام

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790595

سرپرست گروه جهادی رهپویان عدالت از توزیع بیش از 90 بسته معیشتی شامل نیازمندان در شهر ایلام توسط جهادگران سجادیه و رهپویان عدالت با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و یکی از خیرین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا اکبری مسئول گروه جهادی رهپویان عدالت در گفتگو با ایلام بیدار با اشاره به اینکه ارائه بسته های معیشتی در مرحله هفتم طرح یاری مؤمنان هفته گذشته به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و یک نفر آماده شد. از خیرین ساکن تهران افزود: از اجرای طرح مؤمنان در اردیبهشت ماه سال گذشته تا کنون که مرحله هفتم این طرح در حال اجراست، در مجموع 1200 بسته بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان می‌کند: برخی از این بسته‌های معیشتی مانند برنج، حبوبات، گوشت، شکر و… است و بخشی دیگر از این بسته‌ها لباس و پولی است که توسط جهادگران سجادیه و شهرستان‌ها به مشتریان و فقرا داده می‌شود. تظاهرکنندگان عدالت.

سرپرست گروه جهادی رهپویان عدالت با اشاره به اینکه جهادگران سجادیه و رهپویان عدالت تاکنون در مجموع 1200 بسته معیشتی در قالب 7 مرحله از طرح کمک به مستمندان ارائه کرده اند، گفت: ماه مبارک رمضان سال گذشته و گسترش فقر. ولیعهد در کشور، رهبر معظم انقلاب بر اجرای طرح مواسات تاکید کردند و بر همین اساس این دو مجموعه با هماهنگی سایر نهادهای انقلابی وارد عمل شدند و مرحله اول این طرح را در اردیبهشت 1377 آغاز کردند.

اکبری با تاکید بر اینکه این گروه ها علاوه بر کمک های معیشتی، کمک های قابل توجهی در درمان و پیشگیری از بیماری های عروق کرونر قلب داشته اند، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه با یکی از خیران، 120 بسته فرهنگی، 90 دست لباس، دو دستگاه دوچرخه. و کلاس ها از دیگر خدمات این قشر برای نیازمندان شهر ایلام بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید