کمک 500 هزار تنی بنیاد ایتام مستضعف اجتماعی و کمیته امداد


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833753

رئیس بنیاد مستضعفان از واریز 500 هزار تن به حساب تمامی کودکان بی سرپرست تحت پوشش کمیته مددکاری و مددکاری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان ، سید پرویز فتاح در حاشیه بازدید از پرورشگاه طلیعه کرامت در جنوب تهران و گفتگو با ایتام و مربیان آنها از واریز ودیعه خبر داد. 500 هزار تن از بنیاد مستضعفان به نمایندگی از همه ایتام تحت پوشش کمیته مددکاری و مددکاری سراسر کشور گفت: طبق سنت سال های اخیر امسال همزمان با شهادت امام علی (ع) به امانت سپرده شد. در سراسر کشور.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: براساس آمار اعلام شده از سوی کمیته امداد و کمک، بنیاد مستضعفان به بیش از 174 هزار یتیم تحت پوشش این دو نهاد حمایتی 500 هزار تن کمک اعطا کرد که به حساب آنها واریز شد. دیروز و دیروز

به گفته وی، بنیاد مستضعفان 87 میلیارد تن برای اهدای این حمایت مالی به کودکان بی سرپرست اختصاص داده است.

فتح در ادامه با تاکید بر حساسیت نظام اسلامی در حمایت از ایتام نیازمند در ایران، گفت: برای حمایت از ایتام تحت پوشش این نهادهای حمایتی تفاهم نامه جداگانه ای داریم و تامین جهیزیه و مسکن این اقوام را بر عهده داریم. “

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: در حال حاضر با توجه به اقدامات انجام شده در این حوزه تعداد حمایت های جهیزیه ایتام تحت پوشش کمیته امداد به صفر رسیده است و ساخت خانه برای تامین مسکن این افراد. عزیزان آغاز شده است.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید