کمیته امداد سیستان و بلوچستان مقام سوم اشتغال کشور را کسب کرد/ایجاد بیش از 14 هزار فرصت شغلی


ساعت: 11:33
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906079

کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در ارزیابی جامع عملکرد اشتغال و خودرضایتی سال گذشته رتبه سوم کشوری را در زمینه اشتغال زایی کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد حضرت امام (ره) در ابتدا به دلیل فقر شدید در کشور تمرکز خود را بر حمایت از خانواده ها گذاشته بود اما به تدریج این بحث مطرح شد که علاوه بر حمایت، ایجاد اشتغال برای خانواده ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در سال 1393 که اساسنامه کمیته امداد به تصویب رهبر معظم انقلاب رسید، در ماده 6 به طور ویژه به یکی از وظایف کمیته امداد، ایجاد زمینه برای توانمندسازی خانواده های تحت پوشش اشاره شد. .

مدیرکل کمیته پشتیبانی استان گفت: سال گذشته اعتبار اشتغال استان 445 میلیارد تومان بود که 392 میلیارد تومان تا پایان سال و مابقی اعتبارات تا فروردین امسال جذب شد. و توانستیم برای ایجاد فرصت های شغلی در استان رتبه سوم کشور را کسب کنیم.

وی ادامه داد: اشتغال ایجاد شده توسط کمیته حمایت هر ساله به تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می رسد و پس از تایید در آمار اشتغال کشور ثبت می شود.

عبادی گفت: در مجموع در سال گذشته 14 هزار و 492 شغل توسط کمیته امداد در سطح استان ایجاد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید